هر یک از بخش های اینستاگرام که در طی آپدیت های این اپلیکیشن محبوب به آن اضافه شده اند، اهدافی را دنبال کرده اند. اگر بخواهیم مثال بزنیم، می توان گفت که مثلا بخش استوری که اضافه شد، یکی از اهدافش به اشتراک گذاشتن جریان های زندگی ما طی روز بود که می توانست با نیت سرگرمی، آموزش، فروش و غیره باشد. اما کاربرد بخش reels چیست؟ و به جه دلیلی ایجاد شده است؟ بخش ریلز نیز همانند استوری یا دیگر قابلیت های اینستاگرام اهداف خود را دنبال می کند و شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنید. همانطور که گفته شد می توانید از این بخش به عنوان سرگرمی و تولید محتوا استفاده کنید. ویدیو های فان ایجاد کرده و تبدیل به یک بلاگر شوید. 

از آنجایی که تایم  ویدیو های این بخش محدود بوده و حداکثر ۳۰ ثانیه قابل بارگذاری است، شما می توانید در طی ۳۰ ثانیه کسب و کار خود را معرفی کنید. آیا صرافی دارید؟ می توانید در طی ۳۰ ثانیه به بیان خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی خود بپردازید. آیا لباس فروش هستید؟ می توانید یاد دهید که چطور در طی ۳۰  ثانیه یک لباس را تا کنیم. 

در نهایت می توانیم بیان کنیم که همیشه قابلیت های جدید اینستاگرام را جدی گرفته و نهایت استفاده از آن را ببرید. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد تفاوت زیادی بین بازدید پست معمولی با reels است و افرادی برنده اند که از هر دو اینها استفاده نمایند.