۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل به شیشه ای گفته می شود که طی فرایندی دقیق و حساس رنگ شده باشد. این شیشه ها دارای رنگبندی متفاوت بوده و به دلیل سکوریت شدن از استحکام بالایی برخوردار است.

شیشه لاکوبل را میتوان در رنگبندی متفاوت و در ضخامت های متفاوت تولید نمود.

شیشه لاکوبل دارای کاربرد های متعددی می باشد و به عنوان نمونه آن را میتوان به عنوان دیوارپوش و شیشه بین کابینتی و شیشه های رومیزی و … استفاده نمود.

Lacobel the AGC range of painted glasses

صنایع شیشه و آینه گرجی با بهره مندی از کارمندان و نیروی انسانی چیره دست و ماهر خود در بازارهای بین المللی و داخلی و برای کمک به اهداف توسعه ملی، حرکت روبه رشد و پیشتازانه خود را ادامه می دهد.همه این مجموعه دست به دست هم داده اند تا با همکاری و همیاری و بازخورد مثبت شما موجب اعتلای صنایع شیشه ایران شوند.

Trendy and Unique Backsplash Ideas

شیشه لاکوبل مزیت های بسیاری دارد که می توان به ضد خش بودن و امکان شست و شو و همچنین ضد ضربه بودن این دست از شیشه ها اشاره کرد.

صنایع شیشه و آینه گرجی آماده ارائه انواع شیشه های لاکوبل با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به مشتریان می باشد و همچنین آماده همکاری با تولیدی های صنایع چوبی، شرکت های دکوراسیون، شیشه بری ها و…می باشد.

How To Install A Plexiglass_Acrylic Backsplash In 6 Easy Steps
 
 
 
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

شیشه و آینه

هر کدام از این شیشه ها بر حسب کاربردهایشان، مصارف متفاوتی در دیزاین داخلی یا استفاده در نمای خارجی ساختمان دارا هستند. علاوه بر این از مدل های آینه کاری و شیشه های رنگی برش داده شده نیز به عنوان پارتیشن آینه ای ، روشویی شیشه ای ، در طراحی و دکوراسیون استفاده می گردد. خدمات شیشه و آینه شامل برش شیشه و آینه و روشویی شیشه ای ، تراش شیشه و آینه ، در کارخانه و کارگاه های صنایع شیشه و آینه انجام می پذیرد.

انجام هرگونه خدمات شیشه و آینه شامل اجرا و نصب شیشه و آینه در هر جایی نیاز به مهارت و تجربه کاری در زمینه تراش شیشه و آینه دارد. اگر در حال ساخت یک ساختمان هستید یا به فکرتغییر دیزاین و دکور داخلی خود افتاده اید، در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید یک متخصص حرفه ای را برای اجرای شیشه و آینه کاری محیط خود پیدا نموده و چه المان هایی را باید دارا باشد.

در ابتدا باید اشاره نمود که ممکن است در زمان های مختلفی شما به خدمات  شیشه و آینه  نیاز پیدا کنید. مثلا در هنگام ساخت و ساز برای پنجره ها نیاز به شیشه داریم یا در تغییرات دکوراسیون از  آینه های دکوراتیو و آینه کاری برای  اضافه کردن نور به خانه استفاده می کنیم.

هم چنین از شیشه برای حفاظ بالکن و تراس و از انواع شیشه های نشکن و سکوریت برای مغازه ها و شرکت ها و مکان هایی که امکان سرقت وجود دارد و برچسب آینه ای شیشه  را برای تنوع بخشی و زیباتر نمودن محیط های داخلی می توان استفاده نمود.علاوه بر موارد ذکر شده، در خودروسازی از  انواع شیشه ها مانند شیشه دودی و از آینه های مقعر و محدب در دو طرف ماشین استفاده می نماییم.

کاربردهای شیشه و آینه در امور پزشکی نیز کم نیست، از آینه دندانپزشکی گرفته تا شیشه های استفاده شده در عینک های پزشکی و عینک های جراحی به کاررفته در اتاق عمل.علاوه بر این کاربرد روزافزون شیشه دو جداره به جهت صرفه جویی در مصرف گاز و انرژی بر کسی پوشیده نیست.

هم چنین در شرکت ها و مکان هایی که نیاز به تقسیم فضا وجود دارد از  پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود که معمولا لوگو شرکت ها با فناوری چاپ روی شیشه به آنها اضافه می کند.

 

منبع : گرجی گلس

۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۵:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

بلندگو شیپوری

بلندگو شیپوری یا بلندگو هورن مناسب فضای باز بوده این نوع بلندگوها قابلیت پرتاب صدا با قدرت بالا و در امتداد بیشتر برای محیط های بیرونی مناسب است.بلندگوهای هورن در دو مدل ساده و موزیکال تولید میشود.عموما در مکان هایی که کیفیت صدای بالا مورد نیاز است از باندهای شیپوری ‏موزیکال‏ که دارای ووفر و تیوتر مجزا با تفکیک فرکانسی ‏بهتری دارند استفاده می شود.بلندگوی شیپوری در دو مدل مخروطی و کتابی موجود می باشد و معمولا جنس بدنه بلندگوهای شیپوری از نوع آلومینیوم و یا پلاستیک می باشد.در بلنگوهای شیپوری معمولی برای راه اندازی نیاز به یونیت می باشد.دقت داشته باشید زمانی که تعداد بلندگوهای شیپوری زیاد می شود و یا مسیر بلندگو تا آمپلی فایر زیاد است از بلندگوی شیپوری مچینگ دار ولتی استفاده می شود.جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشورت با کارشناسان با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

منبع : ردیت

۰۴ خرداد ۹۹ ، ۰۳:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر