۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

اخذ ویزای تضمینی شینگن از ایتالیا، فرانسه، هلند و آلمان

انواع ویزای شینگن

ویزای ملی :

ویزای ملی برای اشخاصی مناسب است که با هدف خاص و مدت محدود می‌خواهند در یکی از کشورهای شینگن اقامت داشته باشند و سپس به کشور خود بازگردنند و نیز قصد سفر به سایر کشورهای حوزه شنگن را ندارند.

ویزای شینگن نوع A :

ویزای شینگن نوع A نوعی ویزای ترانزیت فرودگاهی است و به ویزایی گفته می شود که با داشتن آن اجازه دارید در یکی از فرودگاه های کشورهای حوزه شنگن پرواز خود را تعویض و به کشوری خارج از محدوده شینگن سفر کنید.همراه داشتن این ویزا تنها برای استفاده از فرودگاه‌های کشورهای محدوده شینگن معتبر است.

ویزای شینگن نوع B :

ویزای شینگن نوع B نوعی ویزای ترانزیت فرودگاهی است که داشتن آن به شما این اجازه را می‌دهد تا برای مدت‌زمان حداکثر ۵ روز از خاک کشوری در ناحیه شینگن عبور کنید.

ویزای شینگن نوع C :

ویزای شینگن نوع C در واقع روادید کوتاه‌مدت است و برای مدت‌زمانی که موفق به دریافت آن می شوید شما حق دارید در کشورهای عضو اتحادیه شینگن اقامت داشته باشید.

ویزای یک‌بار ورود (Single-entry) :

این ویزا همان طور که ار نامش مشخص است، فقط برای یک‌بار ورود به یکی از کشورهای عضو شینگن اعتبار دارد و به‌محض این که کشوری که به ان وارد شدید را ترک کنید، اعتبار ویزای شما فارغ از اینکه مدت‌زمان آن به پایان رسیده یا نه، به اتمام خواهد رسید. افرادی که از تور اروپا استفاده میکنند هم از همین نوع ویزا دریافت میکنند.

ویزای دو بار ورود شینگن :

این نوع ویزا نیز شرایطی مشابه با ویزای یک‌بار ورود دارد با این تفاوت که شما دو بار اجازه دارید تا به کشوری در ناحیه شینگن ورود کنید.توجه فرمائید که استفاده از این فرصت (دو بار ورود) در محدوده زمانی مشخص که در ویزا ذکر شده قابل استفاده است.

ویزای چند بار ورود شینگن (Multiple-entry) :

ویزای چند بار ورود ویزایی است که شما با داشتن آن می توانید نصف مدت زمان ویزا را در پارت های زمانی ۹۰ روزه در کشورهای حوزه شینگن اقامت داسته باشید.به طور مثال اگر شما ویزای ۱ ساله مالتی پل دریافت کنید، ۶ ماه از آن را در پارت های زمانی حد اکثر ۹۰ روزه میتوانید در حوزه شینگن تردد و اقامت داشته باشید.البته برای ویزاهای مالتی پل ۳ ماهه اکثرا مدت زمان اقامت ۳۰ روزه در نظر گرفته میشود.

تمدید ویزای شینگن :

تمدید مدت اعتبار ویزا درصورت داشتن دلایل منطقی و قابل اثبات قابل انجام است و شما می‌توانید به مؤسسات مربوطه در یکی از کشورهای شنگن مراجعه کرده و برای تمدید ویزای خود اقدام کنید.

به طور کلی برای درخواست ویزای شینگن چه مدارکی نیاز است؟

  • گذرنامه :

همراه داشتن اصل گذرنامه امضا شده با حداقل اعتبار ۶ ماه و چنانچه شینگن در پاسپورتهای قبلی خود داشته اید، اصل پاسپورت ها و کپی شینگن ها نیز لازم است.شناسنامه و کارت ملیترجمه‌ی شناسنامه با فتوکپی از تمام صفحات باید حتماً موجود باشد.

  • عکس :

عکس پرسنلی جدید زمینه سفید و تمام رخ ( سایز عکس در بیشتر سفارت ها ۳٫۵ * ۴٫۵ می باشد )

  • مدارک شغلی معتبر :

سفارتخانه ها برای مدارک شغلی اهمیت ویژه ای قائل هستند. توجه کنید که برای سفارت ها شغل آزاد مفهومی ندارد و اصولا به افراد با شغل آزاد ویزا تعلق نمیگیرد.

اگر کارمند هستید، سابقه بیمه، نامه اشتغال به کار، فیش حقوقی و نامه مرخصی مورد نیاز است.
اگر صاحب کسب و کاری هستید، روزنامه رسمی و یا جواز کسب و یا کارت مباشرت و یا کارت بازرگانی مورد نیاز است.
اگر محصل هستید نامه اشتغال به تحصیل

  • مدارک مالی :

گردش ۳ ماه یا ۶ ماهه حساب به صورت منطقی و متناسب با شغل و درآمد شما و نامه تمکن مالی که مانده حساب شما را به نرخ یورو روز نشان میدهد.

مانده حساب شما با شرایط فعلی نباید کمتر از ۷۰ میلیون تومان برای سفرهای توریستی باشد.اگر هم دعوتنامه دارید باز هم ریسک نکنید و مانده حساب پایین به سفارت ارائه ندهید.

  • سند ملکی :

برای اکثر سفارت های حوزه شینگن ارائه سند ملکی نیاز است. توجه کنید که سند را سفارت نگه نمیدارد و شما فقط ترجمه آن را به سفارت میدهید.توجه کنید که سند ملک بسیار معتبر تر از سند زمین می باشد. همچنین قولنامه، بنچاق و سند خودرو برای سفارت خانه ها قابل قبول نیست.

  • رزرو هتل و یا دعوتنامه :

دعوت نامه معتبر از فامیل درجه یک بسیار بهتر است و یا رزرو هتل معتبر. توجه کنید سفارت رزرو هتل از سایت بوکینگ را در بسیاری از موارد مورد قبول قرار نمیدهد.

 

منبع : ویزای شینگن

۱۹ آبان ۹۸ ، ۱۸:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

چرا برند شرکت اپل یک سیب گاز زده است؟

با نام و یاد خداوند

سلام و عرض خسته نباشید به شما بینندگان سایت تکبین در این مقاله قصد داریم به موضوع چرا برند اپل یک سیب گاز زده است؟ بپردازیم اما قبل از اینکه وارد مبحث اصلی مان شویم بریم بپردازیم موسس شرکت اپل که بود و چرا یک سیب گاز زده را به عنوان لوگو خود انتخاب کرد؟ آیا رازی در این لوگو نفهته بود؟حالا چرا سیب؟ گلابی نه!!؟.برای پاسخ دادن به این سوالات در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

زندگی نامه استیو جابز

استیو پاول جابز در ۲۴ فیوریه سال ۱۹۵۵ در شهرسانفرانسیسکو به دنیا اومد ودر ۵ اکتبر سال ۲۰۱۱ در پالو آلتو از دنیا رفت .
او کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. او در سن ۲۱ سالگی همراه با دوست ۲۶ ساله اش یعنی استیو وزنیاک شرکت اپل رو به وجود آوردند!

درست ۹ سال بعد از تاسیس شرکت اپل به دلیل اختلافات مدیریتی که پیش آمده بود استیو جابز از اپل جدا شد و با سرمایه ای که نزد خود داشت شرکت خودرا به نام نکست تاسیس کرد و کار خود را در آنجا شروع کرد. بعد از ۱۱ سال فعالیت در شرکت نکست شرکت اپل نکست را به ارزش ۴۲۹ میلیون دلار خرید و جابز دوباره به اپل بازگشت.

جابز در اکتبر سال ۲۰۰۳ متوجه سرطان خود میشود او در اوت سال ۲۰۱۱ از سمت مدیرعاملی خود استعفا داد و به عنوان رئیس هیئت مدیره به فعالیت‌هایش ادامه داد.

استیو جابز در نهایت بر اثر عوارض ناشی از سرطان لوزالمعده، در تاریخ چهارشنبه ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت!

اپل

چرا برند شرکت اپل یک سیب گاز زده است؟

در این باره مطالب زیادی مطالعه کردم و و ممکن است که شما هم در این باره چیز هایی شنیده باشید حالا ما تام داستان ها را در این باره برای شما تعریف خواهیم کرد . در ادامه با ما باشید.

  1. شرکت اپل بعد از اینکه متوجه میشود قدرت بسیاری دارد و میتواند بازار را در دست بگیرد یک طرحی به ذهنش خطور میکند که بتواند قدرت خود را نشان مردم بدهد اعلام کرد که هر کس بتواند ایرادی از محصولات این شرکت بگیرد هرچه که نقاضا کند به او خواهند داد .
    شخصی پیدا میشود که میتواند ایرادی از یک محصول اپل بگیرد .

وقتی از او میپرسند که چه چیزی میخواهد او میگوید من نیمه ای از این سیب را میخواهم که به همه بگویم اپل همیشه ناقص خواهد بود !

این داستان هیچ حقیقتی ندارد و بنده همینجا این مطلب رو کذب میکنم . اگر جایی خواندید بدانید که ضمنا فقط برای بالا بردن بازدید سایت خودشان است.
۲٫ میگویند که یک دلیل روانشناسی است یعنی شخصی میتواند نصفش خوب  و نیم دیگرش بد باشد
اشاره به ظاهر و باطن هر شخص دارد و پیام دیگری که این لوگو دارد میگوید شما هرچه نا امید باشید باز هم امیدی هست
یعنی شما نیمی از زندگی خود را باختید ولی درست نیم دیگری فرصت دارید تا زندگی خود را جبران کنید.
۳٫ جابز در کودکی فقیر بود و روز هایش را به سختی میگذراند تا شخصی پیدا میشود که از میوه فروشی خرید میکند و به جابز یک عدد سیب بزرگ میدهد .
جابز بجای آنکه آن سیب را میل کند به میوه فروشی دیگری برده و به جای آن سیب بزرگ دو عدد سیب کوچک میگیرد.

یک سیب را خورده و یکی را میفروشد همینگونه شروع به کار کردن میکند تا هزینه تحصیلی او به عمل می آید و به مدرسه رفته و برای سواد آموزی هزینه میکند .

میگویند یکی از دلایلی که یک سیب لوگوی این شرکت بزرگ است این است .

اپل

۴٫سیب نشانه سلامتی است و شنیده میشود به دلیل این معنی نشان میدهد که محصولات شرکت اپل دارای سلامتی و عمر بالایی هستند.

و همینطور به فکر سلامتی مشتریانش است .

اما باز با یکم تفکر میتوان درک کرد که شایعه ای بیش نیست چون یک شرکت الکترونیکی به فکر سود بیشتر است و حتی اگر سلامتی کاربران خود را لحاظ کند برای فروش بیشتر است نه فقط سلامتی مشتریان.

۵٫پدر علم کامپیوتر یعنی آلن تورینگ در سال ۱۹۵۲ به همجنس گرایی محکوم شد و در آن سال ها در بریتانیا همجنسگرایی یک بیماری روانی به حساب می آمد به همین دلیل قانون تورینگ را وادار کرد که بین زندان و اختگی شیمیایی یکی را انتخاب کند . او دومی را انتخواب کرد . تزریق مواد شیمیایی برای یک سال ادامه یافت و عوارض جنبی بسیاری از جمله رویش پستان‌ها برجای گذاشت.

او سر انجام خودکشی کرد و بالای تختش یک سیب گاز زده دیدند که خیلی ها میگفتند  در سیب سیانور بوده است . این داستان واقعیست اما دلیل اصلی این ماجرا و پرسش ما نیست

این ها داستان هایی هستند که درباره دلایل خورده شدن نصف سیب شنیده میشوند . اما هیچکدوم آنها حقیقت ندارند بلکه جواب سوال خیلی ساده است .

دلیل خورده شدن نصف سیب اپل

با گرافیست شرکت اپل و طراح لوگوی این شرکت در این باره صحبت کردند و جواب بسیار سائه ای گرفتند آن هم این بود که این لوگو اگر نصفش خورده نمیشد شبیه به گیلاس یا آلو میبود و مورد سوژه قرار میگرفت . و اما اینهمه داستان های زیاد که سر انجامش به این ختم میشود .

متاسفانه به دلیل کمبود سطح آگاهی مردم شایعات بیشتر شنیده شده تا دلیل اصلی این قضیه .

امید وار هستم که از خواندن این مقاله  لذت برده باشین وبتوانید دانسته خودتون رو با دیگران به اشتراک بگذارین .

در سایت تکبین به پاسخ تمامی سوالات خود برسید و از مقالات علمی آموزشی ما لذت ببرید.

مارا دنبال کنید

 

منبع : جریان سیب شرکت اپل

۱۵ آبان ۹۸ ، ۰۳:۴۳ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

طراحی مبلمان

برای بیان علت لزوم طراحی مبلمان ، باید در نظر داشت که درصد زیادی از افراد جامعه بخش زیادی از ساعات شبانه روز خود را در داخل فضا های بسته و سر پوشیده مانند منازل ، مراکز تجاری ، اماکن عمومی ، ادارات و … سپری می کنند . بر این اساس چگونگی طراحی مبلمان مورد استفاده در این فضاها ، چه از لحاظ فرم ، چه از لحاظ رنگ آمیزی ، چیدمان و … از امور مؤثر در بهینه سازی و تسهیل امور کاربران آن فضا محسوب می شود و سامان بخشی در این زمینه به نحوی که مبلمان های طراحی شده قابلیت چیدمان در فضاهای رایج موجود را داشته باشد ، می تواند به نحوی چشم گیر سبب افزایش رضایت ذهنی و آسایش و ایجاد انگیزش زیاد در انجام امور شبانه روزی افراد شود . پس بر این اساس ، می توان علل اهمیت طراحی مبلمان را متصور شد .

طراحی مبلمان در بالاترین سطوح زیبایی شناسی ، عملکردگرایی و ارگونومیکی ، یکی از اصلی ترین اهداف و انگیزه های ارائه خدمات در مجموعه آرایان دیزاین است . که امیدواریم با عنایات یگانه خالق زیبایی ها به ثمر بنشیند . مجموعه آرایان دیزاین به بالا بردن کیفیت خدمات در زمینه طراحی مبلمان به عنوان یک هدف راهبردی بلند مدت نگاهی خاص و حساس دارد و تمام ظرفیت و قدرت خود را در ارائه خدماتی خاص و متفاوت نسبت به خدمات ارائه شده و موجود در بازارهای جهانی و داخلی ، به کار خواهد بست .

 
 

به صورت کلی می توان طراحی مبلمان را حاصل دو رویکرد اصلی طراحی دانست :

الف : طراحی مبلمان با رویکرد تزئین ظاهر و بدنه مبلمان و همچنین محیط و فضای قرارگیری مبلمان .

ب : طراحی مبلمان با رویکرد کاملا کاربردی و با هدف ساخت و تولید قسمتی از وسائل و تجهیزات مورد نیاز انسان جهت تسهیل امور در محیط های مسکونی ، تجاری و … خواه آن فضا ، فضای داخلی باشد ، که در این صورت فرایند طراحی به نوعی زیر مجموعه طراحی داخلی خواهد بود . و خواه آن فضا ، فضایی خارج از بنا باشد ، که در این صورت فرایند طراحی در زیر مجموعه طراحی فضای بیرونی و یا طراحی مبلمان باغی قرار خواهد گرفت   .

بر اساس آنچه که گفته شد فرایند طراحی مبلمان در بهترین حالت باید از در آمیختن دو مهارت کلی یعنی  مهارت طراحی تزئینات ( شامل تزئینات بدنه مبل ، یراق آلات و پارچه های رو مبلی و … به زبان کلی طراحی ظاهر کلی مبلمان ) و مهارت طراحی محصول ( شامل لحاظ کردن مناسبات کاربرد گرایانه و به کارگیری اصول ارگونومیکی و اندام سنجی و … ) تشکیل شود . البته متناسب با خواست ، نیاز و سلیقه سفارش دهنده ، نسبت استفاده از هر کدام از این دو مهارت در طراحی مبلمان و ایده پردازی تا رسیدن به طرح نهایی متغیر خواهد بود . لذا به سبب اینکه مجوعه آرایان دیزاین و تیم طراحی این مجموعه در دو زمینه مدل سازی سه بعدی رایانه ای در طراحی تزئینات و طراحی محصول سابقه و مهارتی درخشان دارد بر این اساس ، این مجموعه قادر خواهد بود که به یاری یگانه خالق حکیم و زیبایی گستر ، زیبا ترین ، کاربردی ترین و ارگونومیک ترین طراحی ها را در زمینه طراحی مبلمان به کارفرمایان خود ارائه دهد . 

 

با توجه به سیر طراحی و ساخت مبلمان در تاریخ این صنعت تزئینات در صنعت طراحی و ساخت مبلمان در دوره هایی طولانی به قدری اهمیت داشته که سطح کمی و کیفی تزئینات معرف طبقات اجتماعی دارنده آن بوده ، یعنی مبلمان هایی که تزئینات بیشتر و با کیفیت تری داشته اند مخصوص طبقات اجتماعی مرفه ، متمول و پرنفوذتر جامعه بودند ، لذا طراحی تزئینات در بعضی از این موارد بقدری زیاد می شد که راحتی فرد در هنگام نشستن بر روی آنها کاملا تحت الشعاع قرار می گرفت و راحتی نشیمن آنها فدای تزئینات پر طمطراقشان می شد .  بر این مبنا تزئینات را در فرایند طراحی مبلمان می توان در چهار زمینه متفاوت دسته بندی کرد :

الف : در زمینه تراش چوب که به صورت منبّت کاری و یا معرّق کاری و … به اجراء در می آمد .

ب : در زمینه تزئینات و زیا سازی سطح بدنه مبلمان صورت می گرفت ؛ مانند خاتم کاری و تزئینات با سنگ های قیمتی و تزئینی و استفاده از ورق طلا برای پوشش روی چوب و بدنه مبل … .

ج : در زمینه فرم ظاهری مبلمان و طرح و رنگ ان صورت می گرفت .

د : در زمینه اقلام وابسته به ساخت مبلمان انجام می شد ؛ مواردی همچون پارچه های رومبلی و یراق آلات و تزئینات فلزی و یا ساختن گُل میخ ها و … .

  .

 

 

انتخاب شیوه طراحی تزئینات برای ارائه خدمات در طراحی مبلمان می تواند بر اساس سفارش کارفرما ، در دو شیوه متفاوت صورت پذیرد ، شیوه اول ، استفاده از نقوش سنتی و اصیل هنری ایران زمین و استفاده از نقوش گل و مرغ ایرانی ، یا گره چینی و … و شیوه دوم استفاده از طرح های تزئینی مبتنی بر نقش مایه های ( گل و برگ و پرندگان ) کلاسیک غربی و اروپائی .

و مفتخریم که در این مسیر به خواست و یاری یگانه پروردگار و دردانه خالق زیبایی آفرین هستی ، مجموعه آرایان دیزاین با در اختیار داشتن کاملترین مجموعه های نقوش تزئینی ایرانی و اروپائی و همچنین طراحان زُبده و استادکاران حرفه ای صنایع چوب و مبلمان ، اطمینان تام داشته که سفارش شما را در هر سبک و شیوه ای از طراحی مبلمان و در هر سطحی از سفارش ، یعنی از طراحی ، نمونه سازی سه بعدی رایانه ای گرفته ، تا ساخت و اجراء مبلمان . در ایده آل ترین ، زیباترین و خاص ترین حالت ارائه خدمات به شما ارائه خواهد شد . 

 

منبع : طراحی مبلمان

۰۵ آبان ۹۸ ، ۰۷:۲۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

هواوی p30

شاید روز اولی که گوشی هواوی به بازار ایران معرفی شد، هیچ کس تصور نمی‌کرد که روزی به یک گوشی هوشمند و فوق العاده مانند هواوی p30 برسند. اما روند پیشرفت این شرکت در تولید گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد که به زودی شاهد معرفی محصولاتی از آنها خواهیم بود که برندهای معتبر دنیا را به حاشیه خواهد برد.

 اما امروز با یکی از فوق العاده ترین گوشی‌های این برند یعنی هواوی p30 مواجه هستیم تا در ادامه به معرفی مشخصات فنی و عملکردی آن بپردازیم. در ادامه مطلب همراه تکبین باشید

چیزی که در نگاه اول از هواوی p30 خواهید دید

اگرچه معرفی هواوی پی ۲۰ در سال گذشته از طرف شرکت، ناامید کننده به نظر می‌رسید، اما در سال جدید با معرفی هواوی p30 بخش مهمی از این ناامیدی‌ها از بین رفته و می‌توانیم انتظار یک محصول درخشان را داشته باشیم. از این گوشی مدل‌هایی مانند رنگ سفید مرواریدی، رنگ کهربایی و رنگ مشکی خسته کننده و تکراری با تزیینات نقره‌ای در بازار وجود دارد. اگرچه خمیدگی در صفحه جلو و در لبه‌های این گوشی همانند گوشی هواوی پی ۳۰ پرو نیست، اما نکته ناامید کننده‌ای هم برای آن محسوب نمی‌شود.

 در قسمت پشت هواوی p30 فضای بیشتری برای دوربین‌ها در نظر گرفته شده که از یک گوشی قدیمی فاصله گرفته و به یک طرح مدرن نزدیک شده است. لبه‌های بالا و پایین گوشی نوعی نمای مربعی شکل منعطف دارند که خوشبختانه خبری از لبه تیز در آن نیست. اندازه صفحه نمایش گوشی هم ۶٫۱  اینچ است که هم از لحاظ ظاهری آن را در سطح مطلوبی قرار داده و هم برای استفاده‌های معمول مناسب است.

در مورد سایر مشخصات فیزیکی، می‌توان به ابعاد ۱۴۹٫۱ × ۷۱٫۴ × ۷٫۶ میلی‌متر اشاره کرد که استفاده از آن در جیب یا در هر شرایط دیگر را راحت می‌کند. این گوشی ۱۶۵ گرم وزن دارد و بدنه آن در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است. سیستم عامل استفاده شده در هواوی p30 از نوع اندروید ۹ است و پردازنده گرافیکی آن هم Mali-G76 MP10 معرفی شده است.

بررسی کیفیت صفحه نمایش Huawei P30

huawei p30

کیفیت صفحه نمایش Huawei P30 ممکن است از صفحه نمایش P30 Pro کمتر باشد اما به همان اندازه خوب است. این صفحه نسبت ابعاد ۱۹٫۵: ۹ دارد، از پنل AMOLED استفاده می‌کند و برای تراکم پیکسلی ۴۲۲ppi از رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ برخوردار است. این بالاترین وضوح تصویری نیست که با این قیمت در یک تلفن هوشمند مشاهده خواهید کرد، اما برای اکثر اهداف کاملاً مناسب است.

در مورد عملکرد نمایش رنگ، هواوی P30 به شما امکان انتخاب دو حالت را می‌دهد: عادی و زنده. در حالت عادی، یک مجموعه رنگ خاموش‌تر و ۹۳٫۸٪ فضای رنگی sRGB را دریافت می‌کنید. حالت زنده برای تماشای فیلم یا تلویزیون بهترین حالت است و ۹۱٪ فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. همچنین از پشتیبانی HDR10، محتوای Netflix و Amazon Prime خارق العاده به نظر می‌رسد، اگرچه برای نمایشگر Dynamic OLED سامسونگ کاملاً مطابقت ندارد.

شاید یکی از نکات ناامیدکننده در مورد صفحه نمایش هواوی p30 مربوط به بلوکه کردن نور آبی است که چندان قوی نیست. این موضوع باعث می‌شود که کار کردن با گوشی در شب کمی آزار دهنده باشد و زودتر خسته شوید. البته برخی دیگر هم ویژگی‌های نارنجی‌تر را تشخیص می‌دهند و این یک موضوع کاملاً شخصی است.

بررسی عملکرد سیستم هواوی p30

از نظر سیستم داخلی شاید کمترین مشکل ممکن را با گوشی هواوی پی ۳۰ داشته باشید. در این گوشی یک چیپست فوق العاده از نوع octa-core 2.6GHz Kirin 980 استفاده شده که ۸ هسته‌ای بوده و به عنوان یک نسخه پیشرفته شناخته می‌شود. در کنار آن هم یک رم ۶ گیگابایتی و یک حافظه ۱۲۸ گیگابایت به کار گرفته شده است.

این چیپست جدیدترین و عالی‌ترین نوع از سری Kirin خانگی هواوی است و شامل سه CPU است: یک پردازنده دو هسته‌ای با سرعت ۲٫۶ گیگاهرتز، یک CPU دو هسته‌ای که با سرعت ۱٫۹۲ گیگاهرتز کار می‌کند و یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۸GHz کم قدرت. همه این چیپست ها با یک فرایند ساخت ۸ نانومتری تولید می‌شوند.

عملکرد و طول عمر باتری Huawei P30

اشاره به اینکه باتری استفاده شده در گوشی هوشمند هواوی p30 تنها ۳۶۵۰ میلی آمپر است، به نظر نگران کننده می‌رسد و شاید هم طول عمر باتری کم باشد و هم برای شارژ شدن آن باید زمان زیادی صبر کنیم. اما شرکت هواوی نشان داده که به این موضوع اهمیت ویژه‌ای داده و برای آن یک سیستم شارژ سریع در نظر گرفته است. نکته جالب‌تر اینکه باتری گوشی برای تست فیلمبرداری به خوبی پاسخ داده و می‌تواند ۱۸ ساعت و ۳۲ دقیقه به طور مداوم فیلمبرداری کند. این نشان می‌دهد که نسل جدید گوشی‌های هواوی از لحاظ باتری در سطح مطلوبی هستند.

وضعیت دوربین و کیفیت آنها

huawei p30

 یکی دیگر از اصلی‌ترین دلایلی که احتمالاً شما را به سمت خرید هواوی p30 می‌برد، کیفیت دوربین‌های آن است. در حقیقت دوربین‌های استفاده شده در این گوشی به شکل باورنکردنی با کیفیت هستند و می‌توانند کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای در دوربین پشتی و دوربین سلفی نصیب شما کنند.

در Huawei P30 شاهد استفاده از ۳ دوربین عقب هستیم که دوربین اصلی آن ۴۰ مگاپیکسل است یک سنسور با قابلیت تشخیص ۱٫۱۷ اینچ در آن به کار گرفته شده است. در کنار دوربین اصلی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل با فاصله کانونی f/2.2 و یک دوربین ۸ مگاپیکسل هم به کار گرفته شده است که قدرت فوکوس خودکار و هوشمند را به گوشی داده است. در ضمن برای این گوشی هوشمند از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسل برای دوربین سلفی استفاده شده که کیفیت تصویر برداری آن را در سطح فوق العاده ای قرار داده است.

 

منبع : هواوی p30

۰۱ آبان ۹۸ ، ۰۴:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر