۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

گیتار یاماها c70

اگر جزو از آن افرادی هستید قصد خرید گیتار دارید گیتار یاماها c70 بهترین گزینه است, این گیتار یکی از ارزان ترین گیتار ها برای افراد چه حرفه ای چه مبتدی هست.

اگر میخواهید یادگیری گیتار را شروع کنید یا از اون دسته افرادی هستید که گیتاریست حرفه هم هستید بازم گیتار یاماها c70 بهترین گزینه است.

 

گیتار یاماها c70 جزو ارزان ترین گیتار های برند یاماها هست و کیفیت صدای خوب تن عالی دارد که به دلیل چوبی به کار رفته در این گیتار است.

سایز این گیتار ۴/۴ است و حالت استاندارد را دارد قیمت این گیتار در ایران نزدیک به ۳ میلیون تومن است که نسبت به خیلی از گیتار های دیگه قیمت ارزانی دارد.

تنها بدی گیتار یاماها c70 این است که سیم هایش زیاد خوب نیست و باید کمتر از ۲ ماه عوض شود. معمولا سیم های پیش فرض گیتار های یاماها از جنس بد است و باید زود با سیم های خوب و درجه ۱ عوض شود.

با وجود اینکه گیتار C70 یاماها صدا و تنالیته‌ ای بسیار خوبی دارد که می‌تواند تا سطوح بالای نوازندگی و برای زمانی زیادی پاسخگوی نیاز شما باشد. ماشین هد با کیفیت این گیتار به شما اجازه می‌دهد نحوه‌ ی کوک‌ کردن گیتار را به‌ سادگی بیاموزید.

به لطف این ماشین هد مرغوب، گیتار C70 می‌تواند مدت طولانی در کوک باقی بماند، تا شما با خیالی آسوده به تمرینات خود ادامه دهید. درمجموع گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 برای هر کس که تمایل دارد یک گیتار کلاسیک باکیفیت با قیمت به‌ صرفه چه برای تازه کار چه برای شخص حرفه ای داشته باشد، انتخابی عاقلانه است.

پشت و بغل های دولایه از جنس چوب مرانتی به صدای گیتار کلاسیک C70 زنگ، عمق و قدرت بیشتری می‌بخشد؛ بدین ترتیب C70 یک پله بالاتر از مدل معروف C40 قرار می‌گیرد. ماشین هد طلایی و بایندیگ چند لایه‌ ای صفحه رویی از دیگر برتری‌ های یاماها c70 نسبت به C40 هستند. گیتار کلاسیک یاماها مدل C70 می‌تواند برای هر کسی که قصد دارد نواختن گیتار را بیاموزد، کمکی بزرگ باشد.

۱۷ فروردين ۹۹ ، ۰۷:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

شماره مجازی واتساپ

شماره مجازی واتساپ …..شماره مجازی چیست

شماره مجازی شماره های غیر واقعی و غیر حقیقی هستند که شما به کمک آن بدون استفاده از یک تلفن واقعی یا بدون استفاده از سیم کارت یک اپراتور می توانید از آن برای ساخت اکانت و حساب کاربری در برنامه های مختلف استفاده کنید. در حقیقت این شماره ها توسط برخی از شرکت ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و بدون داشتن سیم کارت می توانند از آن استفاده کنند. معمولاً شماره های مجازی مربوط به دو کشور کانادا و آمریکا هستند و هر فرد بدون پرداخت هزینه می تواند از آنها برای اپلیکیشن های مختلف یا ثبت نام در وب سایت های مختلف استفاده کنند.شماره مجازی واتساپ

اگر در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام میخواهید اکانت های متعدد ایجاد کنید شماره مجازی یکی بهترین راه حل ها جهت رفع این محدودیت هاست, در پکیج ساخت شماره مجازی انواع کشورها شما یاد خواهید گرفت چگونه به صورت کاملا نامحدود شماره مجازی ایجاد نمایید

۱۶ فروردين ۹۹ ، ۰۷:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

بهترین برند لپ تاپ

اگر به دنبال آشنایی با بهترین برند های لپ تاپ هستید باید بگم جای مناسبی برای انتخاب برند لپ تاپ آمده اید, وقتی قصد خرید لپ تاپ دارید یکی مهم ترین اصل های خرید لپ تاپ, برند لپ تاپ است, انتخاب بهترین مارک لپ تاپ به شما کمک میکند یک لپ تاپ با کارایی و عمر طولانی بیشتر خریداری کنید. خیلی تفاوت است شما یک لپ تاپ با رم ۱۶ از یک برند خوب بخرید یا یک برند ناشناخته و گم, حتما لپ تاپ را از یک برند معتبر گرفت کارایی و پشتیبانی آن شرکت خیلی بیشتر است.

پیدا کردن بهترین برند لپ تاپ آنچنان آسان نیست, چون تعداد زیادی لپ تاپ با برند های متفاوت با مشخصات نسل جدید و نو بازار را غرق کردن اند, وقتی حرف از یک برند لپ تاپ میشود شما فقط به مشخصات و نوع طراحی آن لپ تاپ نمی کنید, بلکه به پشتیبانی فنی آنها, طول عمر لپ تاپ و خیلی چیز های دیگر را مورد بررسی قرار میدهید.

این مقاله شامل یک تحفیقات جامع است و ما در اینجا به بررسی ۸ مارک برتر لپ تاپ میپردازیم که بسیار معروف و معتبر هستند, ما این برند ها را با توجه به ویژگی های آنها ، پشتیبانی فنی آنها در ایران ، محبوبیت ، قیمت و کیفیت کلی دستگاه آنها رتبه بندی کرده ایم. در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

۸ انتخاب ما برای بهترین برند لپ تاپ

۱.ایسوس

لپ تاپ ایسوس

اگر قصد خرید لپ تاپ با قیمت مناسب و بهترین نوع سخت افزار ایسوس بهترین گزینه است, ایسوس در مقایسه با دیگر برند ها به دلیل قیمت مناسب و ارزان تر از بقیه شناسایی میشود و دلیل اصلی آنهم تولید داخلی مادربرد این لپ تاپ ها در خود این شرکت است.

سخت افزار این برند لپ تاپ دارای بهترین نوع کیقیت ایده آل نمایشگر HD , درایور های ذخیره سازی و مادربرد های این لپ تاپ است.

همچنین لپ تاپ های این شرکت دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی فنی در ایران هست, و لپ تاپ های این شرکت دارای گارانتی حداقل ۲ ساله است و لپ تاپ خودم که مدل ایسوس است به دلایلی خراب شد به طور رایگان در نمایندگی این لپ تاپ تعمیر شد.

اگر قصد خرید لپ تاپ با قیمت مناسب و کارایی عالی دارید حتما ایسوس را انتخاب کنید و از دیدگاه ما جزو بهترین مارک لپ تاپ در ایران است.

مشاهده لپ تاپ های ایسوس در دیجی کالا

۲.لنوو

لپ تاپ لنوو

لنوو یکی از بهترین برند  لپ تاپ هست ولی قیمت آن نسبت به برخی از برند ها کمی بالا تر است ولی لپ تاپ های این شرکت به درد هر نوع کاری میخوره و همه افراد از جمله تجار, دانشجویان و حتی گیمر ها میتوانند از لپ تاپ های این شرکت استفاده کنند.

لپ تاپ های این شرکت دارای نمایندگی رسمی در ایران هست و پشتبانی پس از فروش قوی دارد.

همچنین سری لپ تاپ های Lenovo Legion جزو لپ تاپ های گیمینگ این شرکت هستند که اخیرا به بازار معرفی شده است.

مشاهده لپ تاپ های لنوو در دیجی کالا

۳. اچ پی

لپ تاپ اچ پی

اچ پی یکی قدیمی ترین برند های لپ تاپ هست, لپ تاپ های اچ پی از نظر دوام و طول عمر در مقایسه با دیگر برند ها عمر طولانی تری دارند اما عمر باتری در بیشتر لپ تاپ های HP مسئله بزرگی است و به همین دلیل است که بسیاری از کاربران از رفتن به سمت لپ تاپ های HP خودداری می کنند.

قیمت لپ تاپ های اچ پی در ایران از ۳ میلیون تومن شروع میشود تا ۳۰ میلیون تومن و اکثر دستگاه های آنها از لحاظ کارایی ، طراحی ، سخت افزاری و صفحه نمایش کیفیت بسیار خوبی دارند.

یکی از امتیازات منفی اچ پی این است که طی ۲ سال اخیر هیچگونه نو آوری جدید در لپ تاپ های خود نداشته اند. در کل ، لپتاپ های HP ممکن است نتوانند طراحی شیک و جذاب را ارائه دهند ، اما بسیار قابل اعتماد هستند و با ضمانت و پشتیبانی عالی از قیمت بسیار مناسب برخوردار می شوند و به همین دلیل میتوان آنرا جزو یکی از بهترین برند لپ تاپ جای داد.

مشاهده لپ تاپ های اچ پی در دیجی کالا

۴. اپل

لپ تاپ اپل

اپل مطمئناً در هنگام لپ تاپ ، کامپیوتر ، تبلت ، تلفن های هوشمند و پخش کننده موسیقی یکی از برندهای لوکس است. بر خلاف مارک های دیگر ، اپل از سیستم عامل Mac برخورد دارد که در تمام دستگاه های خود از جمله iMac ، MacBook Air ، MacBook Pro و جدیدترین MacBook از پیش نصب شده است.

یکی از ویژگی های اصلی اپل مطمئناً تلاش ، نوآوری و کیفیت آنهاست. همچنین اگر ویژگی اطمینان و دوام را در نظر بگیریم ، مک بوک های اپل هیچ رقابتی ندارند و بیشتر محصولات آنها برای مدت زمان طولانی دوام می آورند.

اگر شما جزو افرادی هستید که کار گرافیکی انجام میدهید یا برنامه نویس هستید بازم لپ تاپ های اپل جزو بهترین گزینه ها هست, به دلیل اینکه اجرا برنامه در مک بسیار سبک و روان است.

اما به دلیل قیمت بالا و تحریم بودن ایران کمتر کسی هست به سمت لپ تاپ های اپل برود و به خاطر همین هست ما در مقاله بهترین برند لپ تاپ شرکت اپل را در رتبه ۴ قرار دادیم یا از لحاظ کیفی اپل گزینه اول است.

مشاهده لپ تاپ های اپل در دیجی کالا

۵. دل

لپ تاپ دل

دل حتما جزو بهترین برند لپ تاپ های دنیا است . پشتیبانی نمایندگی دل در ایران واقعاً قابل تقدیر است. اما در نوع طراحی به جرات می‌توان گفت که عملکرد Dell در بسیاری از مدل‌ها رضایت بخش نبود است.

اکثر لپ تاپ های Dell از نظر بودجه مناسب هستند و بیشتر طراحی و سخت افزار آنها بسیار مستقیم و قدرتمند است. با این حال ، همه از یک طراحی ساده خوششان نمی آید و این تنها دلیلی است که برخی از کاربران از Dell اجتناب می کنند. در گذشته ، دل واقعا به اندازه امروز رقابتی نبود و دلیل این امر مطمئناً سری XPS آنها است که بازی را برای Dell تغییر داده است.

مشاهده لپ تاپ های دل در دیجی کالا

۶.ایسر

لپ تاپ ایسر

از لحاظ نو آوری ایسر یکی از بهترین برند لپ تاپ های دنیا هست و میتوان لپ تاپ های این شرکت را جزو ارزان ترین لپ تاپ ها دانست. اما طبق تجربه های شخصی دوستان نمایندگی این شرکت در ایران آنچنان پاسخگو و قوی نیست.

بسیاری از لپ تاپ‌ های این برند دارای ارزش خرید بالایی در مقایسه با رقبایی همچون Dell دارد و از این رو انتخاب بسیاری از افراد هست. تنوع لپ تاپ‌ های ایسر بسیار افزایش یافته است؛ به عنوان مثال سری Aspire دارای ده‌ ها گونه مختلف است.

اما در کل ایسر یک برند لپ تاپ مناسب و معقول است و ما آن را به شدت به افراد با بودجه بسیار کم, توصیه می کنیم.

مشاهده لپ تاپ های ایسر در دیجی کالا

۷.مایکروسافت

لپ تاپ مایکروسافت

لپ تاپ های مایکروسافت جزو بهترین برند لپ تاپ هستند به دلیل اینکه اکثرا لپ تاپ هایی که میسازند مخصوص افراد متخصص هست و اینکه لپ تاپ های مایکروسافت دارای ویندوز اورجینال توسط این شرکت است.

نقاظ ضعف مایکروسافت این است که مدل های لپ تاپ این شرکت کم است و قیمت بسیار بالایی هم دارند. و به افرادی که برای کار های تخصصی نمیخواهند پیشنهاد نمیکنم.

و شرکت مایکروسافت به دلیل تحریم بودن ایران نمایندگی رسمی در ایران ندارد و نمی شود به پشتیبانی این شرکت اعتنایی کرد.

مشاهده لپ تاپ های مایکروسافت در دیجی کالا

۸. ام اس آی

لپ تاپ ام اس آی

MSI یکی از بهترین مارک لپ تاپ برای بازی است و به خاطر ارائه بهترین لپ تاپ های بازی سطح بالا بسیار معروف است. این یک برند برتر برای گیمرها هست و آنها واقعاً هیچ چیز برای افرادی که کمبود بودجه دارند, ندارند.

استفاده از سخت افزار با کیفیت، مادربرد و چیپست سطح بالا، خنک کننده‌ های قوی و دست و دل بازی در ویژگی‌های الحاقی، در کنار رضایت مشتریان از خرید خود، از جمله دلایل ما برای انتخاب MSI به عنوان بهترین برند لپ تاپ هست.

مشاهده لپ تاپ های MSI در دیجی کالا

خلاصه کلام

در این مقاله سعی an بهترین برند های لپ تاپ موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم و نقاط مثبت و ضعف این لپ تاپ ها را به شما بیان کنیم و امید واریم از این مقاله لذت برده باشید.

منبع : تکبین

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

طبع قهوه اسپرسو

یکی از سوالات افرادی که قهوه مینوشند یا اعتیاد به قهوه اسپرسو دارند اینه که طبع قهوه اسپرسو چیست؟؟ در کتاب های طب سنتی ایران طبع قهوه را سرد خشک یا گرم خشک بیان کرده اند.

در طبع خشک بودن قهوه و قهوه اسپرسو هیچ شکی نیست اما در گرم بودن و سرد بودن قهوه در کتب طب سنتی ایران اختلاف بوده است.

 

در کتب طب سنتی ایرانی قهوه اکثرا طبع قهوه را سرد و خشک بیان کرده اند اما برخی ها قهوه را در گرمی معتدل و خشکی زیاده بیان کرده اند.

حکیم می رعماد الدین محمودشیرازى در آخر رساله افیونیه خود در بیان قهوه نوشته ‏است که سرد و خشک در درجه دوم است‏.

میرزا قاضى در رساله خود نوشته‏ که سردى آن در درجه اول و خشکى آن در درجه دوم است و حکیم سالک الدین یزدى نوشته‏ اند که بعضى از واقفان خواص ادویه بر آن رفته‏ اند که برودت آن در اول درجه ثانیه و یبوست آن در ثالثه است‏.

شیخ داود انطاکى گفته که گرم در اول و خشک در دوّم‏.

حکیم میر محمد مؤمن در تحفه نوشته که به قیاس ظاهر مى‏گردد که در گرمى معتدل و خشکى بر آن غالب و قشر آن گرم‏تر و خشک‏تر از آن باشد.

همانطور که گفتم در خشک بودن طبع قهوه اسپرسو هیچ شکی نیست, اما طی تحقیقاتی که خودم انجام دادم و در کتب طب سنتی خوانده ام:

طب قهوه مرکب است و بستگی به نوع قهوه و درست کردن آن دارد. قهوه اگر سبز باشد و بو داده نباشد طبع آن سرد و خشک و به اصطلاح سودایی, اما اگر قهوه رست شده باشد و هرچقدر به تیرگی رفته باشد این قهوه طبع اش گرم.

قهوه اسپرسو به دلیل اینکه باعث از بین رفتن خستگی میشود در درجه اول خشک است و سبب اینکه میشود شکم راه بیفتد و یوبوست را از بین میبرد و جنب و جوش ادم را بالا میبرد به این نیتجه میرسیم طبع قهوه اسپرسو گرم و خشک و به اصطلاح صفرایی است (نظر شخصی)

اما هرچه قهوه درست شده چه اسپرسو چه دم شده بماند و خنک شود مزاجش به سمت سودایی بودن میرود و سرد خشک است و بسیار مضر است.

 

منبع : ویرگول

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

بهترین گیتار برای شروع

اگر از آن آدم هایی هستید که قصد دارید آموزش ساز گیتار رو یاد بگیرید و دنبال بهترین گیتار برای شروع هستید باید بگم درست جایی اومدید.

در این مقاله قصد دارم چندین گیتار خوب را به شما معرفی کنم(مخصوصا گیتاری که خودم دارم) این گیتار ها مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را برای هنرجویان گیتار را دارد.

بهترین برند گیتار در بازار ایران صددرصد یاماها هست که قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی دارد در اینجا بهترین گیتار ها موجود در بازار ایران رو بهتون معرفی میکنیم.

گیتار کلاسیک یاماها مدل C40M

 

گیتار کلاسیک یاماها مدل C40M که گیتار دوست داشتنی خودم هم هست که اولین بار موسیقی را با این ساز شروع کردم. از نظر من بهترین گیتار برای شروع همین هست چون هم کیفیت مناسب داره همه صدای خوبی و هم مقاومت بالا ( چون اینقدر گیتار میزدم کلی چیز میز پرت میکردند به این گیتار هیچیش نشده خخخ).

گیتار کلاسیک «یاماها» مدل «C40M» نسخه‌ تمام‌ مات یکی از ارزان‌ ترین و محبوب‌ ترین مدل‌ های گیتار کلاسیک یاماها یعنی C40 است. پرداخت این گیتار با لایه‌ی بسیار نازکی از جلای طبیعی مات به آن صدایی طبیعی و غنی و ظاهری زیبا می‌بخشد. گیتار کلاسیک یاماها مدل C40M می‌تواند برای هر کسی که طرفدار موسیقی است و قصد یادگیری نواختن گیتار را دارد، کمکی بزرگ باشد.

فقط عرض کنم که سیم های این گیتار کیفیت مطلوبی ندارد از ۲ ماه حتما یک سیم درجه یک بگیرید(قیمت بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومن) که حدودا ۲ سال برای شما این سیم ها عمر میکند.

مشاهده این گیتار در دیجی کالا

گیتار کلاسیک یاماها مدل C40

 

گیتار کلاسیک «یاماها»، مدل «C40» می‌تواند کمکی بزرگ باشد برای هر کسی که طرفدار موسیقی است و قصد دارد نواختن گیتار را فرابگیرد. این گیتار یکی از مدل‌های برتر و به‌صرفه‌ی یاماها برای نوازندگان تازه‌کار است.

این گیتار تقریبا شبیه گیتار بالایی هست اما کمی جنس بدنه اش بهتره. اما سیم های این گیتار مانند گیتار بالایی کمی مشکل دارد که باید از ۲ ماه عوض کنید.

و اینکه گرفتن آکورد های باره در این گیتار خیلی ساده تر است

مشاهده این گیتار در دیجی کالا

گیتار کلاسیک رویال کد 028

 

ارزان ترین گیتار برای شروع همین هم قیمت بسیار مناسبی دارد هم کیفیت بسیار مطلوبی دارد و نسب به قیمتش خیلی خیلی با صرفه است.این گیتار با قیمتش یک گیتار ایده آل محسوب میشه. تاکید دارم نسبت به قیمت و باید بگم کار مبتدی تا متوسط رو کامل راه میندازه. خوش صداست و دوست داشتنیه..

.در ضمن دوستان چوبه واقعا...تخته سه لایی نیست.یه مدت اولش کوک خالی میکنه که طبیعیه بعد از دو ماه تثبیت میشه دیگه کم نمیکنه.

خرید این گیتار همراه با کیس و یکی از ویژگی هاش همینه و اینکه برای مبتدی ها که نیمخوام قیمت زیادی خرج گیتار کنند بهترین گزینه است.

مشاهده این گیتار در دیجی کالا

گیتار کلاسیک یاماها مدل C70

گیتار کلاسیک «یاماها» مدل «C70» شاید یکی از مدل‌های ارزان گیتار کلاسیک یاماها باشد ؛ ولی کیفیت و تن صدای فوق‌العاده خوبی دارد. پشت و کناره‌های دولایه از جنس چوب مرانتی به صدای گیتار کلاسیک C70 زنگ، عمق و قدرت بیشتری می‌بخشد؛ بدین ترتیب C70 یک پله بالاتر از مدل معروف C40 قرار می‌گیرد.

این گیتار صدای مطلوبی نسبت به بقیه دارد و برای کسانی مناسب هست که برای شروع گیتار براش مهم نیست چقدر میخوان هزینه گیتار کنند.

اگر میخواهید بیش از ۲ میلیون تومن گیتار بگیرید این بهترین گزینه است همه قیمت مناسبی دارد هم کیفیت بسیار عالی هم به درد مبتدی ها برای شروع گیتار میخوره.

مشاهده این گیتار در دیجی کالا

در اینجا سعی شد بهترین گیتار های موجود در بازار ایران که درجه اول کیفیت خوب و در دوم قیمت مناسب دارند را به شما معرفی کنم.

اگر دنبال گیتار با قیمت ارزان هستید گیتار کلاسیک رویال از همه بهتره و کیفیت خوب دارد. اما در کل من ۲ گزینه c40 , c40m را به شما معرفی کنم که قیمت حدودا ۱.۵ دارد.

ولی قیمت گیتار برای شما مهم نیست c70 بهترین گزینه چون از لحاظ کیفیت از همه اینا بهتره ولی قیمتش بالا ۲ میلیون است.

خلاصه کلام:

سعی شد در اینجا بهترین گیتار برای شروع مناسب است را به شما معرفی کنیم معمولا خیلی گیتار در ایران برای شروع است اما این بهترین قیمت و بهترین کیفیت را داشتند من خودمم گیتاریست هستم و با خیلی از گیتارا سر و کله انداختم و این ۴ گزینه بهترین است.

اگر دنبال مدل های بیشتر گیتار هستید میتوانید از طریق این لینک در دیجی کالا مشاهده کنید.

منبع : بهترین گیتار برای شروع

۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

فناوری ۹۵

فناوری ۹۵

۰۷ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۵۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

آموزش جامع و قدم به قدم دیلیت اکانت تلگرام

پیام رسان تلگرام یکی از پرطرفدار ترین پیام رسان های در ایران و با رمزنگاری داده ها پیام رسانی با امنیت بسیار بالا است, اگر به هر دلایل چه امنیتی چه خصوصی تصمیم به حذف اکانت خود کردید میتوانید در این مقاله  آموزشی نحوه دیلیت اکانت تلگرام را یاد بگیرید و اکانت خود را کاملا حذف کنید. این مقاله به صورت تصویری و گام به گام به شما می آمورد چگونه بتوانید اکانت تلگرام خود را حذف کنید .پس در ادامه همراه تکبین باشید.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

برای دیلیت اکانت تلگرام شما میتوانید مراحل زیر دنبال کنید و اکانت تلگرام خود را حذف نمایید.

و اینکه امکان حذف حساب تلگرام در خود برنامه تلگرام نیست و شما باید از طریق وب باید این کار را انجام دهید.

قدم اول

با کلیک برای روی غیرفعال کردن تلگرام وارید این صفحه شوید و یا اینکه لینک زیرا در مرورگر خود کپی کنید. شما این کار را میتوانید با مرور هم موبایل هم کامپیوتر استفاده کنید و هر کدام که شما راحتید انجام دهید.

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

قدم دوم

حال در این بخش شماره خود وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه Next بزنید, حتما شماره خود را در قالب بین المللی تایپ کنید: + (کد کشور) (شماره خود).

دیلیت اکانت تلگرام

قدم سوم

اگر شماره موبایل خود را درست وارد کرده باشید الان یک پیام حاوی کد در تلگرام (نه sms) دریافت خواهید کرد, اکنون به صفحه دیلیت اکانت تلگرام باز شده در مرورگر خود برگردید ، کد دریافت شده را در قسمت مربوطه وارد کرده و دکمه ورود به سیستم را بزنید.

قدم چهارم

اکنون در این صفحه از شما خواهد پرسید چرا قصد دارید تلگرام خود را حذف کنید شما میتوانید دلایل خود اینجا وارد کنید و یا از آنجایی که این بخش اختیاری است میتوانید این بخش را خالی بگذارید

حذف اکانت تلگرام

قدم پنجم

حال در صفحه ای که برای شما باز میشود میپرسد ایا مطمئن هستید که میخواهید از از شر حساب خود خلاص شوید شما با کلیک بر روی گزینه Yes دکمه قرمز رنک میتوانید حساب تلگرام خود را حذف نمایید.

دیلیت اکانت تلگرام

شما توانسته دیلیت اکانت نمایید, و دیگر نمیتوانید از تلگرام استفاده کنید و تمام محتویات اکانت تلگرام شما حذف می شود.

و برای استفاده دوباره از تلگرام باید شماره خود را وارد کنید در برنامه تلگرام و یک اکانت جدید ایجاد نمایید اما چند روز بعد از دیلیت اکانت تلگرام

 

منبع : دیلیت اکانت تلگرام

۰۷ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

بهترین اسپرسو ساز خانگی

اگر جزو افرادی هستید مثل من معتاد به قهوه اسپرسو هستید(خخخخ) و دنبال یکی اسپرسو ساز خوب با قیمت مناسب و خانگی میگردید . میتوانید در مقاله بهترین بهترین اسپرسو ساز خانگی با همراه باشید تا بهترین اسپرسو ساز های موجود در بازار را بهتون معرفی کنم..

اگر جزو افرادی هستید مثل من معتاد به قهوه اسپرسو هستید(خخخخ) و دنبال یکی اسپرسو ساز خوب با قیمت مناسب و خانگی میگردید . میتوانید در مقاله بهترین بهترین اسپرسو ساز خانگی با همراه باشید تا بهترین اسپرسو ساز های موجود در بازار را بهتون معرفی کنم.

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2013

اسپرسوساز مباشی مدل Mebashi ECM2013 جزو یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی است که جهت مصارف خانگی، اداری، دکه های کوچک، مسافرخانه ها و دیگر محیط های کوچک طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک فشرده ABS و با کیفیت ساخته شده، توان دستگاه 1140 وات و قدرت فشار دستگاه 15 بار میباشد.حجم مخزن دستگاه 1.5 لیتر و از تلق شفاف در ساخت آن جهت مشاهده میزان آب داخل مخزن استفاده شده است.

از جمله ویژگیهای دیگر دستگاه بویلر ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم، سینی چکه گیر با قابلیت جدا شدن جهت تمیز کاری آسان، نازل بخار با قابلیت چرخش جهت فوم گیری آسان همچنین سر نازل با امکان جدا شدن جهت شستشو، سیستم کنترل فشار و حرارت و صفحه گرم نگه داشتن فنجان می باشد.دستگاه مجهز به دو فیلتر تک و دو کاپ جهت عصاره گیری قهوه میباشد.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

همراه این دستگاه دو عدد فنجان قهوه خوری سرامیکی برند مباشی نیز توسط شرکت مباشی ارائه شده که بسیار جذاب و کاربردی است.جهت تهیه اسپرسو ابتدا آب تصفیه شده را داخل مخزن نهایتا تا زیر خط MAX ریخته و دستگاه را روشن کنید و منتظر بمانید تا دستگاه گرم شود به محضی که چراغ دماسنج روشن شد دستگاه آماده عصاره گیری است در این حالت پودر قهوه را داخل فیلتر زیر خط MAX ریخته و آن را توسط تمپر به میزان مناسب بکوبید سپس پودرهای اضافه را از اطراف فیلتر با دست تمیز کنید و دسته را در جای خود نصب کرده و کلید چرخشی را به سمت چپ (شکل فنجان یا حالت عصاره گیری) بچرخانید تا عملیات عصاره گیری آغاز شود دقت داشته باشید قبل از شروع عصاره گیری کلید فشاری سمت چپ در حالت بیرون یعنی تهیه اسپرسو قرار داشته باشد.جهت تهیه اسپرسو با عطر و خامه عالی به دو عامل 1-درجه آسیاب قهوه (ریزی و زبری) و 2-میزان فشار هنگام تمپ کردن بستگی دارد که این میزان بسته به نوع و قدرت دستگاه متفاوت میباشد که بعد از مدتی کارکرد به صورت تجربی درجه آسیاب و میزان فشار برای دستگاه مورد نظر را یاد خواهید گرفت.

اسپرسوساز نوا مدل 149 NOVA

اسپرسوساز نوا 149 NOVA با طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز نوا 149 با قدرت بخار 15 بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1250 وات می باشد که یک قهوه ساز و اسپرسوساز قوی محسوب می شود.اسپرسو خارج شده از این دستگاه با کرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب نوا 149 است.نوا 149 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.در مدل نوا 149 نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است که استفاده از آن را ساده کرده است. و جزو یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی است

مشاهده این محصول در دیجی کالا

همچنین نوا 149 مجهز به صفحه ی گرم نگهداره ی فنجان بزرگتری نسبت به نوا 139 است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید.بدنه نوا 149 از استیل براق ضد زنگ ساخته شده که زیبایی آن را دو چندان کرده است.در این دستگاه از بویلر و پمپ آب قویتری نسبت به مدل‌های 139 و 140 استفاده شده است که بر روی درجه حرارت قهوه خروجی و همچنین بخار آب تاثیر گذار است.نوا 149 نیز مانند نوا 139 و 140 دارای دو فیلتر قهوه تک و دوبل است که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS

یک دستگاه حرفه‌ای و نیمه صنعتی با طراحی عالی و یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی است.این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.اسپرسوساز نوا مدل 128 با نشانگر درجه فشار بخار عقربه ای از یک گروپ دبل شات تشکیل شده و به‌طور کلی می‌تواند دو فنجان قهوه را به‌ صورت همزمان آماده مصرف کند.

این دستگاه دارای توان مصرفی 1450 وات و فشار بخار 15 بار است. اسپرسو خارج شده از این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب نوا است. همچنین این مدل مجهز به خروجی بخارمتحرک و قابل تنظیم جداگانه با کارایی آسان و راحت است. اسپرسوساز نوا با ارتفاع مناسب و سینی مخصوص امکان استفاده از لیوان‌های کوتاه و بلند را به‌ راحتی برای شما ممکن کرده است.

صفحه گرم نگهدارنده از دیگر ویژگیهای کاربردی و مهم این محصول است که با استفاده از آن می توانید فنجان را برای مدت بیشتری گرم نکه دارید و از سرو یک اسپرسو مطبوع بیشتر لذت ببرید. این مدل از محصولات نوا دارای نازل بخار چرخشی است که استفاه از آن را آسانتر کرده است. همچنین ظرفیت آب بیشتری نسبت به سایر مدلهای پیش از خود دارد. این دستگاه قابلیت تنظیم‌کردن ( ست کردن ) تایمر دارد به گونه ای که با فشار دادن و‌ گرفتن هر کدام از کلید ها شما می توانید تایمر را بمدت زمان دلخواه تنظیم کنید ( ست ) کنید .

مشاهده این محصول در دیجی کالا

روش کار به این صورت می باشد که اگر یک‌ لیوان آب جوش بمدت ۱۵ ثانیه پر شود شما میتوانید با ست‌ کردن کلید آب جوش روی ۱۵ ثانیه با یک‌‌ بار فشردن کلید اب جوش یک‌ لیوان کامل آب جوش داشته باشید . یکی‌ دیگر از قابلیت های خوب این دستگاه (سلف کلینینگ ) می باشد که با گذاشت شناور مخصوص در دسته گروپ -(نازل) دستگاه به طورر خودکار سبد قهوه ( بسکت ) را تمیز کرده و از طریق لوله بخار خروجی مانده قهوه را خارج می کند . مورد بعد می توان به داشتن دو لوله مجزا یکی برای بخار و‌دیگری برای اب جوش اشاره کرد که استفاده زیادی در کافی شاپ ها دارد و‌میتوان به طور مجزا آب جوش و بخار از دستگاه گرفت

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

شرکت مباشی متخصص تولید انواع دستگاه های اسپرسوساز خانگی محصول جدید، قدرتمند و زیبای خود را به نام اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 در رنگبندی های مشکی ، شیری و قرمز به بازار عرضه کرده است. از جمله ویژگیهای این محصول داشتن موتور با فشار 20 بار و ظرفیت 1100 وات قدرتمند ایتالیایی (قرمز رنگ) میباشد که باعث شده قهوه خروجی دارای کرمای با غلظت عالی باشد.

و همچنین دارای بخار خروجی فوق العاده قوی میباشد اسپرسوسازمباشی مدل ECM2010 مجهز به پیچ تنظیم بخار میباشد که امکان تهیه فوم شیر با غلظت های متفاوت را با تنظیم بخار خروجی فراهم می آورد.از جمله ویژگیهای این دستگاه داشتن نشانگر عقربه ای دما میباشد که هم به دستگاه زیبایی خاصی داده و هم اینکه کاربر راحت تر میتواند با دستگاه کار کند اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 مجهز به صفحه گرم نگهداره فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید.

دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 دارای دو فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ میباشد و پرتا فیلتر آن به نحوی طراحی و ساخته شده است که با عصاره گیری کامل، قهوه اسپرسوی پرخامه و غلیظی را به شما تحویل میدهد. دستگاه اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010 مناسب برای مصارف خانگی ، محل کار ، سوپرمارکت ها، کافی شاپ های کوچک و مکانهای مشابه است.جهت داشتن قهوه اسپرسوی معطر و خالص حتما از آب تصفیه شده که فاقد املاح اضافی میباشد استفاده نمایید زیرا به مرور زمان املاح منافذ دستگاه را گرفته و در کیفیت قهوه و بخار خروجی تاثیر بسزایی دارد. این مدل جزو بهترین اسپرسو ساز خانگی است

مشاهده این محصول در دیجی کالا

جهت امنیت بالا دستگاه مجهز به سیستم قطع خودکار میباشد که در صورت عدم کار با دستگهاه بعد از 29 دقیقه دستگاه خودبخود خاموش میشود.اقلام همراه این دستگاه فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ، تمپر، دسته هد گروپ، دو عدد فنجان قهوه خوری سرامیکی و دفترچه راهنما میباشد.جهت داشتن قهوه اسپرسوی پرخامه و با کیفیت حتما از قهوه با آسیاب متوسط استفاده کنید.

خلاصه کلام:

در این مقاله سعی شد بهترین اسپرسو ساز خانگی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم و اینکه امید وارم این مقاله برای شما مفید باشد.

منبع : بهترین اسپرسو ساز خانگی

۰۴ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

راهنمای خرید پاور بانک

راهنمای خرید پاور بانک ……. اگر شما از اون افرادی هستید که قصد دارید پاور بانک خرید نماید در مقاله قصد داریم بهترین پاور بانک های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم, خدمتتون عرض کنم برای شما یا اکثرا ماها پیش اومده که در شرایط اضطراری موبایل یا گوشی همراه مان نیاز به شارژ داشته باشد اما به دلیل دسرسی نداشتن به شارژ به مشکل بربخوریم, داشتن پاوربانک در این مواقع میتوانید کار مارا راه  به اندازد پس در مقاله راهنمای خرید پاور بانک همراه تکبین باشید تا بهترین پاور بانک های موجود در بازار را به شما معرفی کنید

پاور بانک چیست و چه کاربردی دارد؟

پاوربانک نوعی باتری یدک یا اضافی است که در صورت اتمام شارژ باتری دستگاه هوشمند، می‌توانید با کمک آن دستگاه خود را مجددا شارژ کنید. پاوربانک با نام‌های دیگر همچون شارژ همراه، باتری یدک و باتری اضافی هم شناخته می‌شود؛ ولی عموما این ابزار جانبی، همان پاوربانک یا بانک شارژ نامیده می‌شود. یکی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه، قابلیت حمل بالای آن است.

راهنمای خرید پاور بانک

پاوربانک‌ ها طبق موارد موردنیازی  که دارند به چندین دسته مختلف تقسیم بندی می‌شوند که دارای شدت جریان، میزان ولتاژخاص وحتی امکانات اضافی مثل داشتن چراغ قوه یا حتی فضای ذخیره سازی اطلاعات هم هستند. در این صورت برای چنین پاور بانک‌ هایی شما صرفا یک منبع تغذیه برای تامین نیروی شارژ دستگاه هوشمند خود نمی‌گیرید، بلکه به چیزهایی بیشتر دسترسی دارید. اگر بخواهیم پاوربانک را دسته بندی کنیم شاید بتوان گفت که انواع پاور بانک به شرح زیر است.

  • پاور بانک مخصوص گوشی هوشمند و تبلت: این دسته از پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف و با میزان جریان و ولتاژ متناسب با گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند و قدرت شارژ کردن باتری تلفن همراه را دارند. ولتاژی که این پاور بانک‌ا دارند مناسب شارژ لپ‌تاپ نیست.
  • پاور بانک مخصوص لپ‌تاپ: این دسته از پاوربانک‌ها، خروجی ولتاژ و جریان متناسب با باتری‌های حجیم لپ‌تاپ را دارند. اکثر پاوربانک‌های بازار ولتاژ ۵ ولت دارند؛ در صورتی که برای شارژ باتری لپ‌تاپ براساس مشخصات سیستم‌تان، به پاور بانک با ولتاژ ۱۶ تا ۲۰ ولت نیاز دارید.
  • پاور بانک سولار: پاوربانک‌های سولار یا خورشیدی، دوستدار طبیعت هستند و امکان شارژ پاور بانک از طریق انرژی خورشیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. پاوربانک‌های سولار برای افرادی که بخش زیادی از زمان خود را در سفرهایی با عدم دسترسی به برق شهری سپری می‌کنند، محصولی ایده‌آل است و تمام نشدن شارژ دستگاه‌های آن‌ها را تصمین می‌کند.
  • پاور بانک هوشمند: خروجی ولتاژ و جریان پاوربانک‌های هوشمند، متناسب با نیاز باتری دستگاه قابل تنظیم است و با توجه به نوع دستگاه، قادر به تامین شدت جریان مناسب باتری است. ایمنی این پاوربانک‌ها نسبت به هم‌تایان ارزان‌تر خود بالاتر است.

راهنمای خرید پاور بانک خوب

مثل هر چیز دیگری برای اینکه خرید خوبی داشته باشید، برای خرید این وسیله هم نیاز به یک راهنمای خرید پاور بانک خواهید داشت که بر اساس آن بتوانید متناسب با نیازتان خریدی به صرفه و درست داشته باشید. برای خرید پاوربانک باید به ویژگی‌هایی مثل ظرفیت، توان ولتاژ خروجی، تعداد شارژ دستگاه در هر بار تخلیه کامل و امکانات اضافه دقت داشته باشید که در انتهای این مقاله راهنمای خرید پاور بانک به بررسی همه این موارد می‌پردازیم.

پاور بانک شیاومی مدل PLM09ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM یکی از محصولات خوب و کار راه بیاندازی است که می‌توانید آن را خریداری کنید. ویژگی‌های منحصر به فردی که برای این پاوربانک در نظر گرفته شده، آن را به محصول خوب و شگفت‌انگیزی تبدیل کرده است. پاوربانکی که برای چند بار شارژ کردن گوشی هوشمند شما مناسب خواهد بود.

در مدلPLM09ZM از سری شارژرهای همراه شیائومی یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به‌کار رفته است. این محصول ۲۴۳ گرم وزن دارد و به شکل مستطیل طراحی و تولید شده است. طول آن ۱۴۷ میلی‌متر، عرض این پاور بانک ۷۱٫۲ میلی‌متر و ارتفاعش ۱۴٫۲ میلی‌متر است. این محصول وزن کم و ابعاد مناسبی دارد و شما می‌توانید آن را به‌طور دائم درون کیف یا جیب خود قرار دهید.

 

نام پاوربانک

پاور بانک شیاومی مدل PLM09ZM

برند شیاومی | Xiaomi
نوع باتری لیتیوم-پلیمری
تعداد درگاه خروجی
۲ عدد
ظرفیت
۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
وزن
۲۴۳ گرم
ابعاد
۱۴٫۲ × ۷۱٫۲ × ۱۴۷ میلی‌متر

 

مشاهده این محصول در دیجی کالا

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاور بانک ۲۰۰۰۰ Redmi مدل PB200LZM ساخت شرکت شیائومی (xiaomi) است. این پاور بانک یک وسیله جانبی پرکاربرد است که نگرانی تمام شدن باتری گوشی‌های هوشمند را از بین برده است. این دستگاه توانایی ۴٫۸ مرتبه شارژ Iphone XS را دارد. Redmi 20000 با داشتن دوپورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل‌های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار و یا هنگام سفر خواهد بود.

راهنمای خرید پاوربانک

 

نام پاوربانک

پاور بانک ۲۰۰۰۰ Redmi

برند شیاومی | Xiaomi
نوع باتری لیتیوم-پلیمری
تعداد درگاه خروجی
۲ عدد
ظرفیت
بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
وزن
۴۷۰ گرم
ابعاد
۱۵۰٫۵×۷۳٫۶×۲۷٫۳ میلی‌متر

 

پاور بانک  Redmi PB200LZM محصول شرکت ردمو، می‌تواند همراهی مطمئن و قابل اطمینان برای کسانی باشد که همیشه نیاز به شارژ مجدد وسایل الکترونیکی خود دارند. از این پاور بانک می‌توانید برای شارژ انواع گوشی هوشمند، تبلت‌، دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، و دستگاه‌های پخش mp3، mp4 و GPS هم استفاده کنید.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

پاور بانک هویت مدل H535 ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شارژر همراه هویت مدل H535 ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت در ابعادی طراحی شده تا به آسانی قابلیت جابه‌جایی داشته باشد. این پاوربانک دو پورت خروجی USB دارد و این دو درگاه شدت جریان‎های خروجی برابر با ۱٫۰ آمپر و ۲٫۱ آمپردارند. برای شارژ باتری در گوشی‌های موبایل باید شدت جریان خروجی شارژر حداقل یک آمپر باشد، اما برای شارژ شدن باتری تبلت‌ها باید یک شارژر با شدت جریان خروجی حداقل ۲ آمپر داشته باشید. براین اساس شما با استفاده از این پاور می‌توانید تبلت و گوشی موبایل خود را به‌طور همزمان شارژ کرده و بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ باتری، از آن‌ها استفاده کنید. همچنین این مدل دارای ۴ نشانگر LED برای نمایش میزان باتری دارد.

پاور بانک هویت مدل H535 ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت

 

نام پاوربانک

پاور بانک هویت مدل H535

برند هویت
نوع باتری لیتیوم-پلیمری
تعداد درگاه خروجی
۲ عدد
ظرفیت
۱۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
وزن
۲۶۸ گرم
ابعاد
۲۲ × ۶۲ × ۱۴۰ میلی‌متر

 

یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل نشانگر LED آن است. این مدل ۴ نشانگر آبی رنگ LED برای نمایش میزان باتری شارژر همراه دارد. با استفاده از این ویژگی شما در همه حالات از وضعیت باتری شارژرتان مطلع هستید. درگاه‌های خروجی این پاوربانک در قسمت جلویی و درگاهmicroUSB برای شارژ پاوربانک در کناره چپ قرار دارد. این طراحی باعث شده تا همزان استفاده از این درگاه‌ها آسان باشد.  اگر قصد دارید پاوربانک با کیفیت تهیه کنید، شارژر همراه هویت مدل H535 ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت یکی از گزینه‌هایتان است.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

شارژر همراه ای دیتا مدل PT100 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

اگر اهل سفرید و می‌خواهید همواره گوشی هوشمندتان شارژ داشته باشد و از آن استفاده کنید، پاوربانک‌ها بهترین وسیله‌ی جانبی برایتان هستند. به‌طورکلی پاوربانک‌ها به دو دسته‌ی کم‌ظرفیت و پرظرفیت تقسیم‌بندی می‌شوند. اگر ازجمله افرادی هستید که در زمان سفر وسایل الکترونیکی زیادی با خود همراه ندارید و نهایت گجتی که می‌خواهید با خود داشته باشید، یک گوشی یا یک تبلت است، پاوربانک‌های کم‌ظرفیت انتخاب بسیار منطقی‌تر و ارزشمندتری به‌حساب می‌آیند. PT100 یکی از پاوربانک‌های کم‌ظرفیت و باکیفیت شرکت ای‌دیتا است. این محصول دارای اندازه‌ی مناسبی است و از قیمتی رقابتی بهره می‌برد

 شارژر همراه ای دیتا مدل PT100 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

 

 

نام پاوربانک

ای دیتا مدل PT100

برند ای دیتا
نوع باتری لیتیوم-پلیمری
تعداد درگاه خروجی
۲ عدد
ظرفیت
۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
وزن
۲۸۵ گرم
ابعاد
۲۱٫۵ × ۶۳ × ۱۴۰ میلی‌متر

در این محصول یک باتری قابل شارژ با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وجود دارد. باتری به‌کار رفته در این محصول قادر است یک آیفون ۵ را تا ۵ بار به‌صورت کامل شارژ کند. شما با استفاده از شارژرهای همراه قادر هستید باتری گوشی موبایل، دوربین دیجیتال، تبلت و دیگر دستگاه‌های سازگار با این تکنولوژی را بدون نیاز به پریز برق و اتلاف وقت شارژ کنید. با ورود گوشی‌های موبایل همراه با پردازنده‌های قوی، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، استفاده از وای‌فای و غیره سبب شده شارژ باتری‌ها زودتر تمام شود. ولتاژ ورودی و خروجی در این محصول ۵ ولت است.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

شارژر همراه ای دیتا مدل P20000D ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک P20000D بدنه‌ای تمام‌مشکی یا سفید دارد و در قالبی مستطیلی با گوشه‌های منحنی طراحی شده و لبه‌های تیزی ندارد و ازاین‌رو بسیار خوش‌دست است. شاید اولین نکته‌ای که در خرید پاوربانک دارای اهمیت است، وزن و شکل آن است. هیچ‌کس مایل نیست تا دستگاهی سنگین و زمخت را با خود حمل کند و ازاین‌رو دستگاه‌های سبک‌تر، کم‌حجم‌تر و شیک‌تر از محبوبیت بیشتری در میان کاربران برخوردارند. دستگاه، وزنی برابر با ۴۵۰ گرم دارد که باتوجه به ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه قابل توجیه است.

راهنمای خرید پاوربانک

 

نام پاوربانک

ای دیتا مدل PT100

برند ای دیتا
نوع باتری لیتیوم-پلیمری
تعداد درگاه خروجی
۲ عدد
ظرفیت
۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
وزن
۲۸۵ گرم
ابعاد
۲۱٫۵ × ۶۳ × ۱۴۰ میلی‌متر

مشاهده این محصول در دیجی کالا

پاوربانک P20000D ساخت شرکت «ای‌دیتا» (ADATA) از مدل‌های پرچم‌دار این شرکت محسوب می‌شود که با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت عرضه شده و قابلیت‌های متنوعی در چنته دارد. صفحه‌نمایش دیجیتالی دقیقی روی بدنه‌ی این دستگاه تعبیه شده که میزان باتری باقی‌مانده را نشان می‌دهد؛ همچنین چراغ‌قوه‌ای از نوع LED برای این محصول در نظر گرفته شده که در شرایط خاص استفاده می‌شود و این دستگاه را کارآمدتر کرده است؛بنده خودم شخصا از این پاور بانک استفاده میکنم میتونم بگم عالیه.

چگونه یک پاور بانک خوب بخریم؟

برای اینکه بتوانید به یک راهنمای مرجع در خصوص نقد و بررسی و راهنمای خرید پاور بانک خوب دسترسی داشته باشید، در ادامه به تمام ویژگی‌هایی که هنگام خرید شارژر همراه خوب باید به آن توجه کنید می‌پردازیم. هر یک از این معیارها یک ویژگی برای پاوربانک انتخابی شما محسوب می‌شود، بنابراین به تک‌تک آنها دقت کنید.

۱٫ پاور بانک فست شارژ بخرید

وقتی در خارج از منزل و در سفر هستیم، زمان بیشترین ارزش را برای ما دارد و انتظار داریم باتری دستگاه هر چه سریع‌تر شارژ شود. سرعت شارژ پاوربانک، به شدت جریان خروجی آن بستگی دارد. برخی مدل‌های معمولی پاوربانک تنها خروجی با شدت جریان یک آمپر را در اختیار شما قرار می‌دهند که مدت شارژ شدن گوشی طول می‌کشد. ولی پاوربانک‌هایی با شدت جریان ۲ آمپر یا بیشتر که انها را با نام پاور بانک فست شارژ می‌شناسیم، سرعت شارژ بالاتری دارند.

اگر گوشی هوشمند شما هم این قابلیت را داشته باشد، استفاده از پاوربانک در برخی مواقع می‌تواند حتی از شارژ با اتصال مستقیم به برق هم سریع‌تر باشد. این مدل‌ها از فناوری شارژ سریع ۲٫۰ یا ۳٫۰ کوالکام بهره می‌برند.

۲٫ به ظرفیت پاور بانک توجه کنید

ظرفیت واقعی پاوربانک برا بر است با ظرفیت اسمی پاوربانک در میزان راندمان یا بهره‌وری آن که به صورت درصدی بیان می‌شود. راندمان بیشتر پاوربانک‌ها بین ۷۰ تا ۹۰ درصد است که با گذشت زمان کاهش پیدا می‌کند. اگر راندمان پاوربانک از سوی سازنده مشخص نشده باشد، می‌توانید از درصد راندمان میانگین ۸۰ درصد استفاده کنید.

مثلا پاوربانکی با ظرفیت اسمی ۲۰٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، به صورت تقریبی ظرفیتی برابر با ۱۶٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در اختیار دارد.

۳٫ تعداد شارژ را محاسبه کنید

موضوع دیگر این است که بعد از دانستن ظرفیت باید به صورت تقریبی محاسبه کنید که تا چند بار قادر به شارژ دستگاه خود هستید. به عنوان نمونه همان پاوربانک ۲۰٫۰۰۰ میلی آمپر که راندمان ۱۶٫۰۰۰ میلی آمپر را دارد، برای شارژ یک گوشی سامسونگ J5 2016 با باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری می‌تواند تا ۵ بار باتری شما را شارژ کند و جا برای یک شارژ ۳۰ درصدی هم داشته باشد.

باقی شارژ پاور بانک که معمولا ۲۰ درصد ان را تشکیل می‌دهد صرف انرژی حرارتی و سایر موارد مثل نمایش میزان شارژ به کمک نشانگر LED یا… می‌شود.

۴٫ به استحکام و مقاومت پاور بانک توجه کنید

اگر خاطرتان باشد برای یکی از مدل‌های پرچمدار سامسونگ مشکلی رخ داده بود که باتری‌های آن به خاطر اشکال فنی که داشت منفجر میشد. برای پاور بانک هم می‌تواند چنین شرایطی پیش آید، چرا که شما با یک منبع انرژی چندین برابر بیشتر از باتری گوشی مواجه هستید که اگر منفجر شود می‌تواند خسارات جبران ناپذیری داشته باشد.

بالا و پایین شدن شدت جریان ورودی به پاوربانک، گرما، قرار گرفتن در آب، شارژ بیش از حد یا ایجاد اتصالی در ان از بیشترین اشکالاتی است که می‌تواند در پاوربانک رخ دهد.

۵- تعداد پورت خروجی

پاوربانک‌های اولیه معمولا به ۱ پورت USB محدود بودند که امکان شارژ همزمان یک دستگاه را به شما میداد و اگر نیاز به شارژ دو وسیله داشتید، مجبور به استفاده از تبدیل‌های USB بودید که در این صورت هم مدت زمان شارژ کامل افزایش پیدا می‌کرد.

اما این روزها پاوربانک‌ها دارای دو پورت هستند که امکان شارژ همزمان و صد البته فست شارژ را به شما می‌دهند. جدا از این مسئله پورت برخی پاوربانک‌ها به صورت متفاوت است که یکی از آنها شدت جریان بیشتر و یکی کمتر را می‌دهد که برای شارژ وسیله با ولتاژ خاصی مناسب هستند. اما به این نکته هم دقت کنید که در صورت استفاده همزمان از دو پورت، در پاور بانکی که شردت جریان خروجی ۲ آمپری دارد ممکن است خروجی هر کدام به ۱٫۵ کاهش یابد.

هستند پاوربانک‌هایی هم که ولتاژ خروجی را به صورت هوشمند شناسایی می‌کنند و بر اساس آن توان خروجی را برای وسیله شما تامین می‌کنند.

 

۶٫ نوع باتری را بررسی کنید

پاوربانک هم مشابه هارد دیسک به نوعی یک وسیله مونتاژ شده است، به عنوان نمونه محبوب‌ترین پاوربانک این روزها مثل پاور بانک ۲۰۰۰۰ شیائومی که استفاده زیادی دارد، از دو باتری مجزا استفاده می‌کند که شرکت سازنده آنها به ترتیب LG و سامسونگ هستند.

پاوربانک‌ها هم درست مثل باتری خودرو یک وسیله مستهلک هستند که به مرور از بین رفته و کارایی خود را از دست می‌دهند که در شرایط بدتر دچار نشتی یا انفجار شده و کارشان یکسره می‌شود. اگر از پاوربانک زیاد استفاده می‌کنید، سعی کنید پاوربانکی خریداری کنید که از باتری‌های پاناسونیک، سامسونگ، ال‌جی و CATL که به عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های باتری‌های لیتیوم یون در جهان هستند استفاده شده باشد.

مشاهده پرفروش ترین پاور بانک ها در دیجی کالا

بهترین مارک پاور بانک

به صورت کلی نمی‌توان گفت که شرکتی وجود داشته باشد که بتوان آن را به عنوان برترین تولیدکننده و بهترین مارک پاور بانک در نظر گرفت؛ اما بر اساس خریدی که صورت می‌گیرد، شرکت‌های زیر بهترین مارک برای خرید پاوربانک هستند که بسته به هزینه، میزان توان مورد نیاز و تعداد پورت می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

  • سیلیکون پاور
  • شیائومی
  • ای دیتا
  • سامسونگ
  • انکر
  • انرجایزر
  • هوآوی
  • سونی
  • اپل

پاور بانک مخصوص گوشی‌های اپل

افرادی که دارای گوشی آیفون و آیپ هستند همواره این سوال را دارند که بهترین پاوربانک برای گوشی‌های اپل کدام است؟ به طور قطعی نمی‌توان بهترین گزینه را انتخاب کرد، اما نکته‌ای که باید در خرید پاوربانک برای گوشی‌های اپل و آیپد به آن توجه کرد این است که از آنجایی اکثر پاوربانک‌ها دارای دو پورت خروجی USB یک و دو آمپر هستند، باید به شیوه درست از آن استفاده کرد.

اگر آیفون قدیمی دارید، بهتر است که آن را به پورت ۱ آمپر متصل نمایید. اما مدل‌های جدیدتر اپل مثل iPhone 6 به بعد که باتری‌های قویتری دارند را بهتر است به پورت ۲ آمپر متصل کنیم تا سریع‌تر شارژ شوند.

 

صحبت نهایی

امید وارم مقاله راهنمای خرید پاور بانک توانسته است به تمام سوالات شما پاسخ داده باشد و اینکه ما در این مقالات بهترین پاوربانک های موجود در بازار را به شما معرفی کردیم که میتوانید آنها را خریداری کنید. به حال امید وارم از این مقاله لذت برده باشید و هرگونه سوالی دارید میتوانید در پاین صفحه با ما در میان بگذارید.

منبع « راهنمای خرید پاور بانک

 

۰۲ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر