۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

فروش عمده پلاستیک آشپزخانه

اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش فعالیت ما در عرضه پلاستیک‌های آشپزخانه، در بخش فروش عمده پلاستیک آشپزخانه صورت می‌گیرد که برای پوشش دادن کسب و کارها و فروشگاه‌های کوچک‌تر است. در گروه ویرو پلاست سعی می‌کنیم که فضای مناسبی برای ارائه محصول در بستر اینترنت و به صورت حضوری داشته باشیم و بتوانیم زمینه را برای رشد فروشگاه‌های کوچکتر به وجود بیاوریم.

به طور کلی فعالیت ما در این حوزه شامل فروش عمده پلاستیک آشپزخانه می‌شود که در جریان آن سه هدف گذاری مشخص و بلند مدت داریم.

فروش عمده پلاستیک آشپزخانه

پوشش فروشگاه‌های کوچک‌تر

گروه ما یکی از کاملترین و با کیفیت‌ترین مجموعه‌های پلاستیک آشپزخانه را ارائه می‌دهد که در قالب پخش عمده پلاستیک آشپزخانه فعالیت می‌کنیم. برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به شکلی است که هدف گذاری ما برای پوشش نیاز فروشگاه‌های کوچک در سطح شهر تهران و در دیگر شهرها و شهرستانهای ایران است. بنابراین فروشگاه‌های کوچک‌تر می‌توانند خیلی راحت سفارش‌های خرید عمده پلاستیک آشپزخانه را از ما داشته باشند.

دسته بندی ظروف پلاستیک آشپزخانه

بخشی دیگر از هدف گذاری ما در فروش عمده پلاستیک آشپزخانه به دسته بندی این ظروف و اختصاص دادن هر گروه به یک هدف خاص است. شما اگر قسمت محصولات ما را دیده باشید انواع جا نانی و سرویس مایکروفر در آن دیده می‌شود که حتی برای سرویس فریزر هم قابل استفاده هستند. بنابراین فروشگاه‌ها و مشتریان ما می‌دانند که این دسته بندی‌ها به چه شکلی صورت گرفته و سفارش خرید خود را می‌توانند بر مبنای این دسته بندی‌ها و با توجه به نیاز خود انجام دهند.

پلاستیک آشپزخانه

انجام سفارش‌های اختصاصی

یکی دیگر از خدمات ما در گروه ویروپلاستیک برای حمایت از فروشگاه‌های کوچک، انجام سفارش‌های اختصاصی است. به عنوان مثال، یک فروشگاه می‌تواند سفارش‌های متنوع و متفاوتی داشته باشد تا پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد. ما این موضوع را در جریان استراتژی فروش عمده پلاستیک آشپزخانه دیده‌ایم و سعی می‌کنیم که با توجه به نیاز مشتریان و مخاطبین خود سفارش‌های اختصاصی را آماده کنیم و در اختیار آنها قرار دهیم.

البته شما برای خرید عمده پلاستیک آشپزخانه می‌توانید مستقیماً با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهیم و از خدمات ما به نحو احسن استفاده کنید.

 

 

۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۰:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

لیست برترین دانشگاه‌های کانادا در سال ۲۰۱۹

قصد تحصیل در کشور کانادا را دارید؟! بهتر است برترین دانشگاه های کانادا  را بشناسید. کانادا یکی از کشورهایی است که بیشترین افراد تحصیل کرده را دارد.
کانادا کشوری مهاجر پذیراست و سالانه افراد بسیاری برای تحصیل, کار و اقامت به این کشور سفر میکنند.

مزایای تحصیل در کانادا

  •  آموزش عالی پیشرفته
  • آموزش مقرون به صرف
  • در ملل مختلف به رسمیت شناخته شده
  • سهولت در اخذ اقامت کانادا
  • ارتباط با فرهنگ و قومیت های متفاوت
  • فرصت های تحقیقاتی بسیار قوی
  • هزینه های بسیار مناسب و معقول
  • چشم انداز شغلی

سازمان رتبه بندی جهانی دانشگاه ها (Times Higher Education) در سال ۲۰۱۹ لیست جدیدی را منتشر کرد. در این لیست ۹ دانشگاه کشور کانادا قرار گرفته است.
میتوانید پس از اخذ ویزای کانادا در این دانشگاه ها ثبت نام کنید.

لیست دانشگاه های برتر کانادا به شرح زیر است:

دانشگاه تورنتو( University of Toronto)

 

دانشگاه تورنتو در بین برترین دانشگاه های کانادا رتبه نخست را دارد. این دانشگاه در سال ۱۸۲۷ تاسیس شده است. این دانشگاه بیش از ۴۵ هزار دانشجوی مختلط را ثبت نام میکند.
دانشجویان میتوانند در مقاطع لیسانس, فوق لیسانس و دکترا در این دانشگاه در رشته های متفاوت مشغول به تحصیل شوند.

هزینه تحصیل: از ۱۷٫۵۰۰ تا ۲۰٫۰۰۰ دلار آمریکا

خدمات و تجهیزات:
کتابخانه: بله                                     تجهیزات ورزشی: بله
خوابگاه : بله                                     آموزش از راه دور: گزارش نشده
کمک های مالی: گزارش نشده

دانشگاه بریتیش کلمبیا (British Columbia)


دومین دانشگاه از برترین دانشگاه های کانادا میباشد. دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال ۱۹۰۸ در ونکوور تاسیس شده است. این دانشگاه از ۴۰ هزار تا ۴۴ هزار دانشجوی مختلط را ثبت نام میکند.
این دانشگاه ۱۱۱ ساله برای پذیرش دانشجویان خود از آزمون های ورودی, نمرات و سوابق تحصیلی متقاضیان استفاده میکند.
دانشجویان میتوانند در رشته های متفاوت در مقاطع دیپلم, کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل شوند.

هزینه تحصیل:  بیش از ۲۰ هزار دلار آمریکا

خدمات و تجهیزات:
کتابخانه: بله                              تجهیزات ورزشی: بله
خوابگاه: بله                               آموزش از راه دور: بله
کمک های مالی: بله

دانشگاه مک‌ گیل ( McGill)


این دانشگاه در سال ۱۸۲۱ در شهر مونترال تاسیس شده است. دانشگاه مک گیل با رتبه ۳ در کشور کانادا بین ۳۰ هزار تا ۳۴ هزار دانشجو را به صورت مختلط ثبت نام میکند.
دانشجویان در رشته های متفاوت در مقاطع دیپلم ( به غیر از رشته های مهندسی), کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل شوند.

هزینه تحصیل: از ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار آمریکا

خدمات و تجهیزات:
کتابخانه: بله                                      تجهیزات ورزشی: بله
خوابگاه: بله                                    آموزش از راه دور: گزارش نشده
کمک های مالی: گزارش نشده

دانشگاه سایمون (Simon Fraser University)


رتبه چهارم در بین برترین دانشگاه های کانادا میباشد. این دانشگاه در سال ۱۹۶۵ در بورنابی تاسیس شده است. دانشگاه سایمون فریزر بین ۳۰ هزار تا ۳۴ هزار دانشجو را به صورت مختلط ثبت نام میکند. متقاضیان در رشته های متفاوت میتوانند در مقاطع دیپلم, کارشناسی( به جز پزشکی و بهداشت), کارشناسی ارشد( به جز پزشکی و بهداشت) و دکترا ( به جز پزشکی و بهداشت) مشغول به تحصیل شوند.

هزینه تحصیل: بیش از ۲۰ هزار دلارآمریکا

خدمات و تجهیزات:
کتابخانه: بله                                             تجهیزات ورزشی: بله
خوابگاه: بله                                              آموزش از راه دور: بله
کمک های مالی: بله

دانشگاه مونترال (Université de Montréal)


این دانشگاه با داشتن رتبه ۵ در بین برترین دانشگاه های کانادا در سال ۱۸۷۸ در مونترال تاسیس شده است. حدود ۴۰ هزار دانشجو به صورت مختلط ثبت نام میکند.
دانشگاه مونترال در مقاطع کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکترا برای رشته های مختلف دانشجویان را پذیرش میکند.

هزینه تحصیل: بین ۱۰ هزار تا ۱۲٫۵۰۰ دلار آمریکا

خدمات و تجهیزات:
کتابخانه: بله                                            تجهیزات ورزشی: بله
خوابگاه: بله                                              آموزش از راه دور: بله
کمک های مالی: بله

۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

شرایط مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹

با وجود اینکه کانادا شرایط مناسبی برای مهاجرین و حتی گردشگران فراهم می‌کند، اما باید بپذیریم که شرایط مهاجرت به کانادا نیاز به الزامات خاصی دارد و در سال ۲۰۱۹ هم تغییرات جدیدی در آن به وجود آمده است. بنابراین برای مهاجرت به این کشور در وهله اول پیش نیاز ها فراهم شوند و در کنار آن اقدامات قانونی هم صورت گیرد.

با توجه به اینکه شرایط مهاجرت به کانادا تقریباً ثابت هستند و در طول سال تغییرات جزئی در آنها به وجود می آید، در ادامه شیوه‌های مختلف مهاجرت به این کشور به همراه الزامات اولیه آنها را توصیف خواهیم کرد و در نهایت بهترین گزینه را برای هر محدوده سنی خواهیم آورد. در ادامه مطلب همراه طنین گشت باشید.

شرایط مهاجرت به کانادا بر اساس روش های مختلف اقدام فرد

وقتی که شما قصد مهاجرت به کشور کانادا را داشته باشید باید برای مهاجرت خود دلیل بیاورید و در حقیقت افسرهای پذیرش را توجیه کنید. حالا ممکن است شما از طریق فنی و حرفه‌ای و پیدا کردن کار بروید یا حتی به عنوان یک پرستار خانگی یا به عنوان یک مهاجر استانی اقدام کنید. به طور کلی روش های اقامت در کانادا شامل موارد زیر می شوند:

  • مهاجرت به کانادا از طریق کار و حرفه
  • مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل
  • مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به کانادا از طریق اخذ تابعیت از تولد
  • مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
  • مهاجرت به کانادا برای هنرمندان افراد موفق
  • مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

مهاجرت از طریق فنی و حرفه ای

وقتی که شما در حوزه های مختلف مهارت فنی و حرفه ای را دیده اید و امکان شاغل شدن در حوزه های فنی را دارید، داشتن تجربه کاری کافی و آشنایی با زبان انگلیسی یا فرانسه الزامات اولیه شما برای دریافت ویزای کانادا هستند. البته در این شیوه داشتن پیشنهاد کار از طرف یک کارفرما می تواند به برنامه مهاجرتی شما کمک کند. معمولاً در این وضعیت امکان ارائه اقامت دائم وجود دارد و فرد می تواند با توجه به مهارت خود اقامت را دریافت کند.

مهاجرت از طریق تخصص و حرفه ای

اگر در یک زمینه خاص و تخصصی تجربه کاری داشته باشید و از تحصیلات دانشگاهی کافی و دانش زبان در زبان انگلیسی و فرانسوی برخوردار باشید، شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و حرفه را دارید. معمولاً این افراد از طرف کشور کانادا به خوبی پذیرفته می شوند و روند پذیرش آنها حداکثر یک سال است. هزینه مهاجرت به کانادا در این شیوه بسیار کم است و برای آنها اقامت دائم PR صادر می شود.

مهاجرت از طریق تجربه کانادایی

اقامت بر مبنای تجربه کاری کانادایی برای کسانی مناسب است که امکان فعالیت در این کشور را داشته باشند و بتوانند به عنوان نیروی کار مشغول به کار شوند. این افراد به تجربه کاری کانادایی و دانش زبان انگلیسی یا فرانسه نیاز دارند و پس از آن برای گرفتن ویزای کار اقدام می کنند. کسانی که اقامت تحصیلی را دارند پس از فارغ التحصیلی می توانند برای این شیوه اقامت اقدام کنند. البته شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کانادایی شرایط متفاوتی دارد و متقاضیان با توجه به سن و شرایط خود امتیازات متفاوتی از جدول اکسپرس اینتری به دست می آورند.

مهاجرت از طریق کارآفرینی و استارتاپ‌ها

این شیوه مهاجرت بیشتر مختص کارآفرینان و کسانی است که در یک زمینه خاص ایده و اختراع دارند. این افراد باید توانایی و مهارت ایجاد یک کسب و کار در کانادا را داشته باشند و در طول دوره خود امکان اشتغال چند نفر را فراهم کنند. البته سازمان هایی جهت سرمایه‌گذاری و گسترش ایده این کارآفرینان در نظر گرفته شده که به نوعی به آنها کمک می کند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

کسانی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند و امکان سرمایه‌گذاری در کشور کانادا را دارند، می توانند از این طریق برای مهاجرت و اقامت اقدام کنند. البته میزان سرمایه گذاری در شرایط مختلف متفاوت است و برای ایالت کبک باید ۱.۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری انجام شود و به اندازه دو میلیون دلار هم پشتوانه مالی داشته باشید. به این افراد اقامت دائم و پاسپورت کانادایی داده می‌شود و پول آنها برای مدت ۵ سال در اختیار دولت کانادا خواهد بود و بعد از پنج سال پول آنها بدون هیچ تغییر یا سودی پس داده میشود. البته برای راحت تر کردن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می توانید از برخی موسسات مالی کمک بگیرید که ۳۶۰ هزار دلار از شما دریافت می کنند و به جای شما سرمایه کافی را تامین می کنند. البته این موسسات مالی مبلغ دریافت شده را بر می دارند و امکان بازگشت آن وجود ندارد.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل متنوع است. در وهله اول خود شما به عنوان یک دانشجو درخواست اقامت تحصیلی را می‌دهید و بعد از فارغ التحصیلی می توانید درخواست اقامت دائم و کار داشته باشید. البته خانواده ها هم می توانند درخواست ادامه تحصیل برای فرزند خود داشته باشند و یک نفر را به عنوان همراه او بفرستند. بعد از یک سال همراه هم می تواند دانشجو باشد و برای سایر اعضای خانواده درخواست اقامت و مهاجرت داشته باشد.

مهاجرت از طریق برنامه های استانی

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی این کشور شرایط متفاوتی دارد. در حقیقت هر کدام از استان‌های این کشور با هماهنگی دولت طوری برنامه‌ریزی کرده که نیروهای متخصص مورد نیاز خود را دریافت کنند. امکان گرفتن این نیروها از طریق برنامه هایی مانند اسکیل ورکر یا نیروی کار ماهر، سرمایه گذاری و کارآفرینی، فنی و حرفه ای و همچنین ویزای تحصیلی فراهم است. افرادی که بتوانند در برنامه های استانی امتیاز بالایی بگیرند، شرایط مهاجرت به کانادا را خواهند داشت و امکان اخذ اقامت را نیز دارند.

ویزای مولتیپل ۵ ساله کانادا

این یکی از خدمات منحصر به فرد ما در گروه طنین گشت است که امکان گرفتن ویزای مولتیپل ۵ ساله کانادا را برای شما فراهم می کنیم. این ویزا یک نوع ویزای گردشگری و توریستی است که برای یک دوره پنج ساله صادر می شود و فرد می تواند با کمک آن کارهای تجاری یا حتی دید و بازدید از فامیل و آشنایان بپردازد. گرفتن ویزای مولتیپل ۵ ساله کانادا از این جهت اهمیت دارد که می تواند ما را در برآورده کردن شرایط مهاجرت به کانادا کمک کند و یک امتیاز مهم محسوب می شود.

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

این روش را می توانیم ناامن ترین روش ممکن برای مهاجرت به کانادا معرفی کنیم و معمولاً دردسر زیادی برای خود فرد و حتی مسئولین کشور کانادا به وجود می آورد. اصولاً درخواست پناهندگی مختص به کسانی است که از لحاظ مالی یا جانی در کشور خود احساس خطر می کنند و باید این موضوع را در یک دادگاه به اثبات برسانند. متقاضی برای پناهندگی می تواند به محض رسیدن به خاک کانادا یا حتی خارج از خاک این کشور اقدام کند و پس از پذیرش به مدت یک سال تحت حمایت مقامات دولتی قرار می‌گیرد. البته کسانی که پناهندگی آنها تایید نشود از خاک کانادا اخراج خواهند شد و به کشور خود دیپورت می شوند.

شرایط مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹ بر اساس محدوده سنی

علاوه بر مواردی که گفته شد، مهاجرت به کانادا تحت تاثیر فاکتورهای دیگری مانند محدوده سنی هم قرار دارد. در واقع طبق قانون کشور کانادا، هر فرد در هر محدوده سنی امکان استفاده از یک یا چند مورد از این شیوه ها را دارد. شرایط مهاجرت به کانادا برای محدوده های سنی مختلف به شکل زیر است:

  • افراد بین ۶ تا ۱۸ سال: این افراد صرفاً برای تحصیل در کانادا می توانند اقدام کنند و سایر شیوه ها برای آنها کارایی ندارد.
  • افراد بین ۱۸ تا ۲۵ سال: برای این افراد امکان استفاده از تحصیل در کانادا وجود دارند و امکان بهره بردن از شیوه‌هایی مانند مهاجرت خانوادگی یا ویزای مولتیپل هم فراهم است.
  • افراد بین ۲۵ تا ۲۹ سال: این افراد می توانند از گزینه هایی مانند تحصیل در کانادا، برنامه اسکیل ورکر فدرال و استانی و همچنین برنامه خود اشتغالی استفاده کنند.
  • افراد بین ۲۹ تا ۳۷ سال: این افراد از لحاظ شرایط مهاجرت به کانادا محدودیت خاصی ندارند و همه گزینه‌ها برای آنها فراهم است.
  • افراد بین ۳۸ تا ۴۵ سال: مهاجرت این افراد برای تحصیل در کانادا یا استفاده از برنامه اسکیل ورکر فدرال امکان پذیر نیست و می توانند روی گزینه هایی مانند سرمایه گذاری و خود اشتغالی حساب کنند.
  • افراد بین ۴۵ تا ۵۰ سال: برای این افراد صرفاً امکان استفاده از برنامه سرمایه‌گذاری و برنامه خود اشتغالی برای مهاجرت وجود دارد.

شرایط مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹ تغییرات جزئی نسبت به سالهای قبل دارد و شاید اصلی ترین آنها امکان استفاده از اثر انگشت برای احراز هویت افراد باشد. با این وجود ما در کنار شما هستیم تا اطلاعات لحظه‌ای و تکمیلی را در اختیار شما قرار دهیم و امکان گرفتن ویزای کانادا و ویزای مالتیپل ۵ ساله کانادا را برای شما فراهم کنیم.

 

منبع : شرایط مهاجرت به کانادا

۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۰:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر