افرادی که قصد کسب درآمد از یوتیوب دارند یکی از سوالشون اینه ایران تحریم است چگونه میشود با یوتیوب تسویه حساب کرد, خدمتتون عرض کنم اگر ما ایرانی هارو از در بندازند بیرون از پنجره میایم تو همیشه یک راه نه بلکه چندین راه برای دور زدن تحریم ها هست. جهت تسویه حساب با یوتیوب شما نیاز به یک آشنا یا واسطه دارید که در خارج از کشور تمام مراحل ثبت نام در یویتیوب را براش ما انجام دهد و بعدش ایمیل شما را در کانال ایجاد شده ثبت کنه و شما مدیر آن کانال میشوید.

پس از این دیگه کاری ندارد شما مدیر کانال هستید و تمام مراحل درآمد زایی رو برای خودتون انجام دهید فقط جهت تسویه حساب با یویتیوب باید واسطه شما کار را انجام دهد و بعد از طریق صرافی پول خود را میتوانید به ایران به تومن واریز نمایید.

پیشنهاد میشود : کسب درآمد از تلگرام

روشی دیگر که وجود دارد اینکه شما بیاین یک سرور مجازی خارج تهیه کنید(با ماهی ۴۰ تومن میشه اوکی کرد) بعد یک وی پی ان شخصی ایجاد کرد و روی سیستم خود آن را ست کنید. از طریق سرور مجازی شما میتوانید حساب پی پل ایجاد کنید و پول خود را دریافت کنید اما اینم عرض کنم ریسک این روش بالاست و اینکه نیاز به آدرس واقعی شخضی در خارج از کشور است.

کسب درآمد دلاری از یوتیوب
اگر خلاق باشید کسب درآمد از یوتیوب یک رویا نیست

نحوه درآمدزایی از یوتیوب چگونه است؟

درآمدزایی از یوتیوب چگونه است؟؟ این سوال مهمی است که باید دقیقا بدانید. قانونی که یوتیوب برای واریز پول به شما دارد این است که اولا کانال شما باید دارای 1000 کاربر عضو فعال یا همان (Subscribe) باشد. و دوم اینکه ویدیو های شما بیش از 4000 دقیقه دیده شده باشند. این به این معنی است که مجموعا 4000 دقیقه از ویدیوهای شما دیده شده باشد. حالا ممکن است کلا 5 تا ویدیو داشته باشید که هر کدام از ویدیو ها 10 دقیقه ای باشند و بیش از 100 نفر آن ها را تا آخر دیده باشند. که در مجموع میشه 5000 دقیقه!

فعال سازی کسب درآمد از یوتیوب

برای استارت کسب درآمد دلاری از یوتیوب اولا باید بخش کسب درآمد از کانال یوتیوب خود را فعال کنید. این به این معنا است که یوتیوب اجازه دارد تا در اول ویدیو های شما تبلیغات کلیکی خودش را بگذارد. همین طور بافعال سازی کسب درآمد از یوتیوب تمام نمایش های ویدیو های شما محاسبه خواهد شد.

بدین منظوربه بخش settings کانال یوتیوب خود مراجعه کنید. روی گزینه My Channel کلیک کنید و بعد روی دکمه Customize Channel کلیک کنید.

سپس در صفحه باز شده همانند تصویر زیر روی گزینه View additional features را انتخاب نمایید.

کسب درآمد از یوتیوب

در آخر در صفحه که برای شما میاد در بخش Monetization روی گزینه Enable کلیک کنید. کار یه پایان رسیده است است و کسب درآمدازیوتیوب شما برای کانالتان فعال شده است.

درآمد ارزی از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب به روش یوتیوبر های حرفه ای چگونه است؟

ببینید مهم ترین چیز در یوتیوب جهت کسب درآمد ویدیو جذاب است که بشود با آن مخاطب را جذب کرد, در بخش قصد دارم صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب را به شما آموزش دهم.

ویدیو ها در یوتیوب باید مثل آهن ربا مخاطبین رو جذب کند و این یک اصل بسیار مهم و حیاتی است. چون قراره از طریق افزایش ویو ویدیو ها و تعداد  Subscribe کانالمان کسب درآمد داشته باشیم. در ادامه روش هایی را میگویم که بتوانید از طریق youtube دقیقا مثل یوتیوبرهای حرفه ای کسب درآمد کنید.

برای بدست آوردن مخاطب باید چه ویدیوهایی ساخت؟

عرصه تولیدات شبکه اجتماعی، محل بروز و ظهور خلاقیت‌هاست. واقعیت این است که هیچ فرمول دقیق و روشنی برای بدست آوردن مخاطب وجود ندارد اما می‌توان چند نکته جزئی را برای نزدیک تر شدن به کسب مخاطب و در نهایت کسب درآمد از یوتیوب رعایت کرد. اول آن که باید یکی از حیطه‌هایی که مخاطب زیادی دارد را شناسایی کنید؛ به طور مثال ساخت ویدیو های آموزشی، ریویو ها و بررسی‌های ابزار تکنولوژی، میکس‌ها و حواشی مختلف موسیقی یا دانشنامه‌ها با زبان ساده مخاطبان زیادی در شبکه یوتیوب دارند. بدیهی است که برای کسب درآمد از یوتیوب ، جذب مخاطبان این حیطه‌ها را در رأس امور قرار داد.

نکته بعدی که رعایت آن خالی از لطف نیست وجود استمرار در تولیدات ویدیویی شماست. مهم نیست که در گام اول چه تعداد مخاطب کسب می‌کنید بلکه مهم این است که گام‌های بعدی را برداشته و به شکل پیوسته پیشرفت را ادامه دهید. مخاطبان معمولاً جذب کانال‌هایی خواهند شد که بدانند ساخت ویدیو توسط آن‌ها امری سطحی و زودگذر نیست. رعایت این دو نکته در ابتدای امر کافی به نظر می‌رسد اما برای کسب درآمد از یوتیوب ، مسئله اصلی پیروی از (YouTube Community Guidelines) است. اما خط سیر جامعه یوتیوب چیست؟

 

منبع : سایت آرنا لرن