اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش فعالیت ما در عرضه پلاستیک‌های آشپزخانه، در بخش فروش عمده پلاستیک آشپزخانه صورت می‌گیرد که برای پوشش دادن کسب و کارها و فروشگاه‌های کوچک‌تر است. در گروه ویرو پلاست سعی می‌کنیم که فضای مناسبی برای ارائه محصول در بستر اینترنت و به صورت حضوری داشته باشیم و بتوانیم زمینه را برای رشد فروشگاه‌های کوچکتر به وجود بیاوریم.

به طور کلی فعالیت ما در این حوزه شامل فروش عمده پلاستیک آشپزخانه می‌شود که در جریان آن سه هدف گذاری مشخص و بلند مدت داریم.

فروش عمده پلاستیک آشپزخانه

پوشش فروشگاه‌های کوچک‌تر

گروه ما یکی از کاملترین و با کیفیت‌ترین مجموعه‌های پلاستیک آشپزخانه را ارائه می‌دهد که در قالب پخش عمده پلاستیک آشپزخانه فعالیت می‌کنیم. برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به شکلی است که هدف گذاری ما برای پوشش نیاز فروشگاه‌های کوچک در سطح شهر تهران و در دیگر شهرها و شهرستانهای ایران است. بنابراین فروشگاه‌های کوچک‌تر می‌توانند خیلی راحت سفارش‌های خرید عمده پلاستیک آشپزخانه را از ما داشته باشند.

دسته بندی ظروف پلاستیک آشپزخانه

بخشی دیگر از هدف گذاری ما در فروش عمده پلاستیک آشپزخانه به دسته بندی این ظروف و اختصاص دادن هر گروه به یک هدف خاص است. شما اگر قسمت محصولات ما را دیده باشید انواع جا نانی و سرویس مایکروفر در آن دیده می‌شود که حتی برای سرویس فریزر هم قابل استفاده هستند. بنابراین فروشگاه‌ها و مشتریان ما می‌دانند که این دسته بندی‌ها به چه شکلی صورت گرفته و سفارش خرید خود را می‌توانند بر مبنای این دسته بندی‌ها و با توجه به نیاز خود انجام دهند.

پلاستیک آشپزخانه

انجام سفارش‌های اختصاصی

یکی دیگر از خدمات ما در گروه ویروپلاستیک برای حمایت از فروشگاه‌های کوچک، انجام سفارش‌های اختصاصی است. به عنوان مثال، یک فروشگاه می‌تواند سفارش‌های متنوع و متفاوتی داشته باشد تا پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد. ما این موضوع را در جریان استراتژی فروش عمده پلاستیک آشپزخانه دیده‌ایم و سعی می‌کنیم که با توجه به نیاز مشتریان و مخاطبین خود سفارش‌های اختصاصی را آماده کنیم و در اختیار آنها قرار دهیم.

البته شما برای خرید عمده پلاستیک آشپزخانه می‌توانید مستقیماً با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهیم و از خدمات ما به نحو احسن استفاده کنید.