۴ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

چرا قیف بازاریابی محتوا اینقدر مهم است؟

قیف مهم است زیرا تعداد مشتریان نهایی شما کمتر از تعداد کسانی است که با نام تجاری یا نام شما آشنا می شوند. به عنوان مثال، تعداد افرادی که در طول زندگی خود ملاقات می کنید بیشتر از تعداد افرادی است که با آنها دوست می شوید یا با آنها دوست می شوید.

این نشان می دهد که هر چه مشتریان بیشتری داشته باشید، در طراحی قیف و درک سفر مشتری موفق تر خواهید بود.

همانطور که دوستی های شما بیشتر یا عمیق تر می شود، زندگی شما کیفیت خاصی پیدا می کند. البته یک دوست با کیفیت، نه هر دوستی!

افرادی که از برند و کسب و کار شما مطلع می شوند معمولاً تعداد زیادی دارند و در ابتدا یا بالای قیف فروش هستند.

افرادی که علاقه مند و با انگیزه هستند در وسط قیف هستند و همچنان به دنبال اطلاعات در مورد کار شما هستند.

افرادی که درجه ای از اعتماد به نفس دارند

آنها مطمئن هستند که در نهایت اولین خرید را انجام می دهند و مشتری جدید شما می شوند. پس از آن، این هنر شماست که چگونه با تکرار دفعات خرید، یک مشتری جدید را به مشتری عادی تبدیل کنید.

نکته: قیف بازاریابی محتوا مهم است زیرا سفری را که مشتریان بالقوه هنگام خرید انجام می‌دهند را تجسم می‌کند و بخشی از یک استراتژی کلی بازاریابی محتوا است. محتوا در مراحل مختلف سفر از مشتری مراقبت می کند و محتوای خوب سرنخ های شما (مشتریان بالقوه) را به خرید نزدیک می کند.

 

مراحل قیف بازاریابی محتوا

هر مرحله از قیف هدف خاصی در سفر مشتری دارد که در 4 مرحله مهم پیاده سازی می شود.
1- آگاهی: در این مرحله افراد به دنبال یادگیری و حل مشکلات هستند. محتوای شما در این مرحله به ارائه این پاسخ ها و در عین حال ایجاد آگاهی از برند شما کمک می کند.

2- ارزیابی: در اینجا مردم فقط از برند شما و راه حل های شما آگاه نیستند. آنها علاقه مند هستند که درباره شما بیشتر بدانند و آن را با دیگران مقایسه کنند. در این مرحله از محتوا برای کمک به ایجاد وابستگی به برند استفاده می شود.

3- تبدیل مشتری: اکنون مردم آماده خرید هستند. آنها بیشتر متعهد به خرید از شما هستند، اما ممکن است به چند سوپاپ اطمینان و کمک در تصمیم گیری خرید نیاز داشته باشند.

4- حفظ مشتری: سرنخ های شما به مشتریان شما تبدیل شده اند. محتوای شما در این مرحله می تواند به آنها کمک کند تا بیشتر جذب برند شما شوند. این جذابیت با ایجاد ارزش محتوا برای گروه های مختلف مخاطبان شما ایجاد می شود و آنها را برای استفاده بهینه از این راه حل راهنمایی می کند.

نکته: مخاطبان خود را تا حد امکان دسته بندی کنید. چه در حال اجرای یک کمپین تبلیغاتی گوگل، یک کمپین ایمیلی یا... باشید، این کار باید انجام شود.

حتی می توانید آنها را بر اساس سطوح وفاداری تقسیم کنید تا بتوانید آنها را به طور خاص هدف قرار دهید.

منبع : سئو لایت

۲۲ تیر ۰۳ ، ۱۲:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

FAB; یکی از معروف ترین فرمول های تبلیغاتی

تکنیک FAB را می توان یکی از پرکاربردترین فرمول های کپی رایتینگ نامید. این فرمول از سه کلمه Benefits - Advantages - Features تشکیل شده است و به ترتیب به معنی ویژگی ها، مزایا و مزایا می باشد. برای استفاده از این فرمول جذاب باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنیم:
1- ویژگی های محصول را ذکر می کنیم.
2- مزایای محصول را در نظر می گیریم.
3- در مرحله سوم مزایای محصول را برای مخاطب توضیح می دهیم.

قبل از توضیح لازم است با سه کلمه بالا آشنا شویم:

● ویژگی ها چیزی هستند که محصول یا خدمات شما قادر به انجام آن است.
● مزایا یعنی برتری خدمات یا محصولات شما نسبت به رقبا
● مزایا همچنین به معنای خدماتی است که محصول شما به مخاطب ارائه می دهد. به این معنی است که مخاطب چگونه از محصول شما استفاده می کند و از آن سود می برد.
فرض کنید یک کارخانه شامپویی ساخته که چشم را نمی سوزاند. با توجه به فرمول FAB می توان گفت:
ویژگی ها: در این شامپو از پارابن استفاده نمی شود.
مزایا: این شامپو چشم را نمی سوزاند.
فایده: می توانید نوزاد خود را بدون گریه حمام کنید.
برای مثال، اگر محصول شما دارای 10 ویژگی بود. شما باید در مورد مزایا و مزایای هر ویژگی صحبت کنید و سپس به سراغ ویژگی بعدی بروید.

 

منبع : مدیر وب

۲۲ تیر ۰۳ ، ۱۲:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

غیرفعال کردن سرویس Superfetch

در برخی مواقع، سرویس superfetch موجب به وجود آمدن مشکلات مربوط به عملکرد دیسک در نتیجه ۱۰۰% فضای دیسک در ویندوز ۸ و ۱۰ می  شود. برای مقابله با آن باید خط فرمان جدیدی را باز کنید و دستور پایین را وارد کنید.

net.exe stop superfetch
 Task Manager

چند لحظه منتظر بمانید تا مشخص شود آیا این سرویس در عملکرد کامپیوتر تاثیر گذاشته است یا خیر. همچنین باید Check Disk را در خط فرمان اجرا کنید.

chkdsk.exe /f /r

در اینجا باید کامپیوتر برای کامل شدن Check Disk ریبوت شود. بنابراین قبل از آن باید ابتدا از بسته بودن تمام برنامه ها مطمئن شوید

۲۱ تیر ۰۳ ، ۱۶:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

هاستینگ وب سایت چیست؟

میزبانی وب سایت سخت افزاری است که وب سایت شما را قدرتمند می کند و آن را در دسترس بازدیدکنندگان در سراسر جهان قرار می دهد.

به عبارت دیگر، جایی است که فایل‌ها و محتوای وب‌سایت خود را ذخیره می‌کنید و همچنین آن چیزی است که هنگام دسترسی به سایت شما (با تایپ نام دامنه سایت) آن فایل‌ها را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

هر وب سایت دارای نوعی میزبانی وب در پشت خود است، چه یک وب سایت بزرگ مانند YouTube یا وبلاگ بافتنی دوست شما.

وقتی میزبانی وب خریداری می کنید، اساساً فضایی را روی یک رایانه اجاره می کنید. این می‌تواند بخشی از رایانه‌ای باشد که با افراد دیگر به اشتراک می‌گذارید، یک رایانه کامل یا حتی فضایی در شبکه‌ای از رایانه‌ها (معروف به «ابر»).

هنگامی که میزبانی وب سایت خود را دارید، می توانید شروع به استفاده از آن کنید.

همانطور که می توانید نرم افزار (به عنوان مثال برنامه ها) را روی رایانه شخصی خود نصب کنید، می توانید نرم افزار را روی میزبانی وب خود نیز نصب کنید.

به عنوان مثال، ایجاد یک وب سایت وردپرس به دو پایه اساسی نیاز دارد: میزبانی وب (سخت افزار) و وردپرس (نرم افزار). هنگامی که این دو را راه اندازی کردید، می توانید طراحی سایت خود را با ابزارهایی مانند Elementor شروع کنید. با این حال، اگر از جنبه‌های فنی مدیریت میزبانی وب خود غرق شده‌اید، می‌توانید یک میزبان وردپرس مدیریت شده همه‌کاره مانند میزبانی Elementor را انتخاب کنید. این پشتیبانی برنده جایزه را ارائه می دهد و از امنیت، به روز رسانی نرم افزار، عملکرد و پشتیبان گیری مراقبت می کند، بنابراین شما می توانید بر طراحی و ایجاد سایت خود تمرکز کنید.

وقتی صحبت از منابع مورد نیاز برای تقویت وب سایت می شود، وب سایت های مختلف نیازهای میزبانی متفاوتی خواهند داشت.

یک وب سایت پربازدید و با منابع بالا برای مدیریت حجم کار به هاستینگ با قدرت زیاد نیاز دارد، در حالی که یک سایت کم بازدید با قدرت کمتر خوب خواهد بود.

به طور کلی، host قدرتمندتر هزینه بیشتری خواهد داشت. شما انتظار ندارید که یک لپ تاپ ارزان قیمت 300 دلاری به اندازه یک کامپیوتر پیشرفته 10000 دلاری عملکرد خوبی داشته باشد و این برای میزبانی وب نیز یکسان است.

۱۷ تیر ۰۳ ، ۲۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر