ماندن در بالای حساب اینستاگرام خود - به خصوص زمانی که در تلاش برای رشد پلت فرم خود هستید - می تواند به طور قابل درک دشوار باشد. این احتمال وجود دارد که برای کمک به رشد اینستاگرام خود، با سایر مسئولیت‌ها، چه شغل یا زندگی شخصی، بین صرف تلاش، توجه و زمان در اینستاگرام خود تعادل برقرار کنید. ایجاد این تعادل دشوار است، زیرا ممکن است گاهی اوقات آسان به نظر برسد - تولید، ویرایش، مفهوم سازی و استراتژی محتوای شما زمان بر است، و مهم است که حساب اینستاگرام خود را به موفق ترین راه برای خود مدیریت کنید تا موفقیت پایدار را مشاهده کنید. .در مقاله امروز، قصد داریم نحوه مدیریت موثر حساب اینستاگرام خود را به شما آموزش دهیم که به نوبه خود به شما کمک می کند تا رشد ارگانیک خود را به حداکثر برسانید

 

یکی از افسانه‌هایی که اغلب در جامعه اینستاگرام مشاهده می‌کنیم این است که زمان‌بندی‌ها می‌توانند بر رشد ارگانیک شما تأثیر بگذارند، زیرا اینستاگرام با آن‌ها مانند ربات‌ها رفتار می‌کند. اما بیایید این را در اینجا و اکنون از بین ببریم. اگر از ابزار زمان‌بندی استفاده می‌کنید که به API اینستاگرام (و نظارت API برای اطمینان از عملکرد مناسب) دسترسی دارد، با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد، زیرا بله، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید (از ابزاری مانند Flick!).

چند راه وجود دارد که می توانید محتوای خود را برنامه ریزی کنید، یکی از مجموعه کسب و کار متا است که در واقع به شما امکان می دهد هر دو اینستاگرام و فیس بوک را در یک مکان برنامه ریزی کنید.
نحوه برنامه ریزی از Meta Business Suite

اگر می‌خواهید یک پست از متا برنامه‌ریزی کنید، باید یک حساب کسب‌وکار یا سازنده و یک صفحه فیس‌بوک داشته باشید که به حساب مرتبط است.

     روی صفحه کلیک کنید، سپس از ستون سمت چپ "Content" را انتخاب کنید.
     از اینجا، می‌توانید تمام محتوایی را که قبلاً برنامه‌ریزی یا ارسال کرده‌اید ببینید و بتوانید محتوای بیشتری ایجاد کنید.
     روی دکمه «ایجاد» در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و نوع پستی را که می‌خواهید ایجاد کنید از منوی کشویی انتخاب کنید.
     می‌توانید عکس یا ویدیو را آپلود کنید، شرح و مکان، برچسب‌ها و زمان‌بندی را برای تاریخ و زمان انتخابی خود اضافه کنید.

FYI: زمان‌بندی بومی فیس‌بوک بهترین زمان‌ها را برای پست کردن یا هشتگ‌های پیشنهادی ارائه نمی‌دهد، بنابراین شما هنوز باید این کار را به صورت دستی انجام دهید.
نحوه برنامه ریزی از Flick

ابتدا مطمئن شوید که حساب اینستاگرام شما به Flick متصل است. پس از انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است:

     به حساب Flick خود بروید و روی «زمان‌بندی» در کنار آن کلیک کنید
     محتوای خود را در کتابخانه رسانه Flick بارگذاری کنید
     کپشن خود را بنویسید، هشتگ، موقعیت مکانی و موارد دیگر را اضافه کنید
     در صورت نیاز، محتوا را ویرایش کنید (مانند برش!)
     تاریخ و زمان را برای برنامه ریزی حلقه خود انتخاب کنید