این برنامه به دلیل سادگی و قابلیت‌های فراوانی که دارا می‌باشد، به‌عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای کپی در بین کاربران اندرویدی محسوب می‌شود و امکان کپی کردن کپشن پست اینستاگرام را نیز برای شما فراهم می‌کند.

در ادامه مراحل استفاده از این برنامه محبوب را آموزش خواهیم داد:

۱٫ ابتدا برنامه Universal Copy را از گوگل‌پلی یا سایت‌های معتبر دانلود و نصب نمایید.
۲٫ برنامه مورد نظر را پس از اتمام نصب اجرا کنید.
۳٫ اگر از شما اجازه دسترسی به خدمات دستگاه خواسته شد بر روی گزینه تنظیمات گوشی موبایل خود کلیک کرده و وارد قسمت مکان‌های دسترسی شوید، برنامه Universal Copy را پیدا کرده و گزینه دسترسی را برای آن فعال نمایید.
۴٫ برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و پستی را که قصد کپی کردن کپشن آن را دارید باز کنید، به مرکز اعلان خود بروید و روی گزینه Universal Copy کلیک نمایید تا وارد حالت کپی شوید.
۵٫ در قسمت بالای صفحه بر روی آیکون مداد ضربه بزنید و متن خود را با حالت انگشت انتخاب کنید و روی گزینه کپی که در سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. متن شما در صفحه کلید به طورخودکار کپی می‌شود و می‌توانید در هر قسمتی که تمایل دارید ذخیره نمایید.
باتوجه به‌اینکه اینستاگرام قابلیت کپی کردن کپشن را ندارد استفاده از برنامه Universal Copy بسیارکارآمد و مفید می‌باشد، این برنامه علاوه‌بر اینستاگرام از تمامی سایت‌هایی که قابلیت کپی متن را ندارد نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن برای کپی کردن متون خود استفاده نمایید.

کپی کردن کپشن اینستاگرام
کپی کردن کپشن اینستاگرام با برنامه Universal Copy

 

کلام آخر

همانطور که می‌دانیم کاربران زیادی در طی روز از برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنند، اما بزرگترین چالشی که با آن روبه‌رو هستند این است که کپشن پست‌های مورد علاقه خود را نمی‌توانند کپی کنند. باتوجه به اینکه اینستاگرام از قابلیت کپی کردن پشتیبانی نمی‌کند، سعی کردیم در این مقاله تمامی ترفندهای کاربردی و جامع را که می‌تواند برای حل این موضوع مناسب باشد ارائه دهیم.امیدواریم این روش‌ها برای تمامی افرادی که به دنبال کپی کردن کپشن اینستاگرام هستند مفید واقع شود. .

 

منبع : کپی کپشن اینستاگرام