شیشه بین کابینتی چیست؟ اگر شما به شرکت های طراحی دکوراسیون مراجعه کرده باشید حتما یکی از گزینه هایی که برای پر کردن فضای بین کابینت ها مناسب خواهد بود انواع شیشه رنگی مانند لاکوبل است. این شیشه ها با ضخامت های متنوع و در اندازه های مختلف در شرکت های تولید شیشه قابل سفارش خواهد بود.

شیشه یکی از مصنوعاتی است که قابلیت شکل پذیری و طرح دادن بوده و انواع سطوح و وسایل را می توان از آن تولید نمود. کاربردهایی مانند پارتیشن، دیوار حمام و سرویس بهداشتی، کابینت های آشپزخانه، نمای خارجی ساختمان و ….را می توان به عنوان مثال هایی از طراحی دکوراسیون با شیشه رنگی نام برد.

در سال های اخیر، استفاده از متریال های جدید روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کنند. علاوه بر این عامه مردم دوست دارند که در ضمن شیک تر شدن فضای داخل دکوراسیون آشپزخانه، قیمت تمام شده کمتر شده در عین حال میزان مقاومت در برابر گرما بالاتر رفته و نگرانی استفاده از وسایل برقی را نداشته باشند.

کمتر کسی است که با دیدن طراحی دکوراسیون با شیشه رنگی حس شادابی و سرزنده بودن را حس نکند. شیشه حس پاکی و روشنایی و شفافیت دارد و استفاده از آن ها در محیط در روحیه افراد خانواده بی تاثیر نخواهد بود.

علاوه بر آن این شیشه ها قابلیت انطباق با انواع دکوراسیون و رنگ های مختلف دکوراسیون داخلی را دارا خواهند بود. اگر هم به دنبال تنوع در فضای آشپزخانه هستید شیشه طرحدار بین کابینت نیز در سال های اخیر در بازار اضافه شده است.

شیشه رنگی بین کابینت آشپزخانه می تواند طرح دار یا ساده باشد.اگر برای طراحی داخلی شرکت ها یا سازمان ها این شیشه ها را سفارش می دهید می توان آرم یا لوگوی سازمان را نیز بر آن درج نمود. از مزایای این شیشه های رنگی حس زنده تر بودن آشپزخانه در مدل های مات یا شفاف است.

طراحی و تولید شیشه رنگی بین کابینت آشپزخانه به صورتی است که مقاومت بالایی داشته و در مقابل ضربه مقاوم خواهد بود. علاوه بر آن، شیشه ها قابلیت ساخت و سفارش در ابعاد و اندازه های گوناگون را دارند به همین دلیل شیشه رنگی بین کابینت آشپزخانه دارای هیچ درز و شیاری نبوده و تمیز کردن و شست و شوی آن به مراتب راحت تر از کاشی و سرامیک است.

تنها با یک دستمال نانو و یک شوینده مخصوص شیشه می توانید به راحتی شیشه طرحدار بین کابینت را شست و شو دهید. مطمئنا تمیزکردن شیشه ها از کاشی ها یا چوب راحت تر خواهد بود. حتی این شیشه های رنگی در برابر اسیدها و بازها مقاوم است و شما می توانید از مواد شوینده قوی بر مدل های درجه یک این شیشه های رنگی استفاده کنید که البته ما توصیه نمی کنیم.
فروش شیشه رنگی بین کابینت در شرکت ها و گروه های صنعتی مختلفی صورت می گیرد. قبل از استعلام قیمت شیشه رنگی بین کابینتی به این نکته توجه کنید که قیمت مدل های سکوریت به دلیل بالاتر بودن میزان امنیت و طولانی تر بودن فرایند سکوریته کردن بالاتر خواهد بود و این شیشه ها قابلیت تحمل گرما تا دمای 600 درجه سانتیگراد را داراست.