کسب درآمد از تلگرام کلمه ای است که برای برخی ها رویا و برای برخی ها هم مثل آب خودن است, شاید برایتان سوال شده برخی ها چگونه از تلگرام کسب درآمد میکنند یا اینکه نحوه در آمد شان از تلگرام چیست؟ تمام کلمه کسب درآمد از تلگرام خلاصه میشود در در کانال و هرگونه تجارت در تلگرام مرتبط است با کانال تلگرام. برخی ها در تلگرام کانال دارند و به فروش محصولات میپردازند و برخی ها با گذاشتن تبلیغ در کانالشون به درآمد میرسند.

در این مقاله طی تجربیات خودم در ۴ سال قصد دارم بهترین روش های کسب درآمد از تلگرام که پاییز ۹۸ کارساز و پر سود است را در این مقاله بیارم. روش های مورد نظر صدرصد تضمینی هستند و شما میتوانید به یقین از این روش های به کسب درآمد برسید.

آموزش کسب درآمد از تلگرام

قبل از اینکه با روش های کسب درآمد از تلگرام آشنا شوید خدمتتون عارضم تمام روش های ما مرتبط با کانال تلگرام و با روش هایی که بهتون معرفی میکنیم شما میتوانید از چندین جا به کسب درآمد از تلگرام بپردازید.

کسب درآمد از همکاری در فروش در تلگرام

همکاری در فروش تلگرام

کسب درآمد از همکاری در فروش یک روش پول سار و عالی هست که خودم اولین باز ار این روش استفاده کردم و هنوزم استفاده میکنم و یک منبع درآمد خوب برای من است. حالا بریم سراغ اینکه همکاری در فرویش چیست؟ مفهوم دقیق همکاری در فروش را می‌توان در سایت‌های مختلف و بزرگ چون سایت‌هایی آمازون و یا دیجی کالا و … با فروش محصولات مختلف دانست. این سایت‌ها با فروش محصولات شرکت‌ها و افراد دیگر کمیسیونی را که برای دسته بندی‌های مختلف مشخص کرده‌اند دریافت می‌کنند. این مورد یعنی همکاری در فروش را می‌توان یکی از بهترین موارد و انتخاب‌ها برای داشتن شغل تلگرامی دانست. شما می‌توانید برای کسب درآمد از تلگرام با باز کردن کانالی در آن به فروش محصولات و خدمات مختلف بپردازید و از افراد برای همکاری به صورت درصدی و یا ریالی کمیسیونی را دریافت کنید.

در تلگرام شما راه های ساده‌تری نیز برای کسب درآمد را نیز دارید. به عنوان مثال، می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی که تلگرام در خود جای داده است استفاده نمایید، به صورتی که شما با ثبت نام ، لینکی مخصوص از محصول را با توجه به مرتبط بودن موضوع کانال دریافت کرده و در کانال خود و یا سایر گروه‌ها قرار می‌دهید. این لینک به صورت درست و بدون مشکل کار کرده و مخصوص شما می‌باشد تا هر فروشی که از طریق لینکی که شما پخش کرده‌اید انجام شود مبلغی به شما تعلق گیرد.

معروف ترین سایت های همکاری در فروش میتوان به دیجی کالا, دایان شاپ,می مارکت و…… اشاره کرد.

شما میتوانید یک کانال فروشگاهی ایجاد کیند و با اشتراک گذاری عکس و لینک های همکاری در فروشتان محصولات رو به کاربران کانالتون معرفی کنید. و با افزایش ممبر کانال تلگرام تان میتوانید فروش تان را بالا ببرید.

کسب درآمد از پروکسی تلگرام

پروکسی تلگرام

یکی از پول ساز ترین روش های درآمد از تلگرام ساخت پروکسی تلگرام, شما میتوانید از این روش به چندین شیوه درآمد کسب کنید و تنها چیزی که نیاز دارید کمی سرمایه و دانش ساخت پروکسی تلگرام میخواد.

شما میتوانید در تلگرام یک کانال ایجاد کیند که فعالیت در اشتراک گذاری پروکسی تلگرام است و چندین تا پروکسی ایجاد کنید و در جا های مختلف پخش کنید و کانال اسپانسرینگ پروکسی رو هم کانال خودتون رو بگذارید. بعد از افزایش کاربران پروکسی تان شما شاهد این هستید که ممبر های کانالتون بالا میرود و بسیار ساده دارید دارید ممبر جذب میکنید.

حالا سوال اینجاست که روش درامد از تلگرام به این شیوه چگونه است؟ من میگم شما بشمارید . اول اینکه شما با افزایش ممبر کانال تلگرامتون میتونید تبلیغ بگیرید و بزارید کانالتون و از این روش پول دربیارید, دوم اینکه شما میتوانید پول بگرید پروکسی بقیه افراد بزارید کانالتون و بازم پول بگرید, سوم اینکه شما میتونید پروکسی هایی که ساختید اجاره بدید که بخش سود سازش همینه . شما با تعویض کانال اسپانسرینگ پروکسی تون میتوانید به بقیه پروکسی کانال ها پروکسی اجاره بدید اینقدر جذب ممبر کانال با این روش راحته برخی ها رو میشناسم ساعتی ۲۰۰ هزار تومن پروکسی اجاره میدم خودم جزو همین افراد هستم.

اگر شما یک پروکسی با ۲۰۰ هزار یوزر  داشته باشید میتوانید ماهانه ده میلیون تومن کسب درآمد کنید و این روش صدرصد تضمینی است . تنها مشکل این است که نیاز دانش ساخت پروکسی تلگرام است که ما دوره ساخت پروکسی تلگرام رو ایجاد کردیم و خدمت شما جهت دانلود گذاشته ایم.

تولید محتوای آموزشی و فروش در تلگرام

درآمد از تلگرام

یکی از پرسود ترین روش های درآمد در فضای اینترنت این ساخت  محتوای آموزشی با ارزش جهت فروش.

شما میتوانید محصولاتی ماننند دوره افزایش ممبر کانال, کسب درآمد از اینستاگرام و… همانند اینا ایجاد کنید و با یک کانال اختصاصی به فروش محصول خود بپردازید.

برای نمونه کانال هایی با موضوع کسب درآمد از اینترنت, کسب درآمد از تلگرام و حتی آموزش هایی که در قالب کانال های وی آی پی ایجاد کرده و همچنین آموزش ها برنامه های غذایی تناسب اندام که در ازای گرفتن مبالغی اجازه دسترسی به آموزش ها و عضویت را به کاربران ویژه خود می دهند.

شما در چه چیزی مهارت استعداد و تخصص خاصی دارید فرقی ندارد که بخواهید چه مطالبی را آموزش دهید این بستگی به میزان مهارت ها و علایق شما دارد.
هر زمان که تعداد و اعضای کانال شما به یک حد معینی رسید می توانید درآمدزایی خود را شروع کنید مثلا کلاس های آنلاین در مورد مطالب آرایشی ارائه دهید و یا آموزش های آشپزی.
شاید بپرسید که چگونه این محتوا را تهیه کنم نگران نباشید شما در حال حاضر یکی از پولساز ترین دستگاه ها را در اختیار دارید و آن هم موبایلتان است که می توانید از آن برای ضبط صوت یا ویس و همچنین فیلم برداری از خودتان و حتی ارائه نمونه کارهای تان استفاده کنید.

جهت فروش در کانال تلگرام شما میتوانید از درگاه اینترنتی آیدی پی استفاده کنید هم به شما درگاه میده هم این امکان رو میده فایل آموزشی رو آپلود کنید و کاربر بعد از خرید بتواند به صورت آنی فایل آموزشی را دانلود کند.

 

نتیجه گیری

کسب درآمد از تلگرام یکی از پیچیده ترین روش های درآمد آنلاین است اما بشود کسب و کار تلگرامی رو غلتک انداخت درآمد سر به فلک خواهد کشید, تمام روش های معرفی شده در این آموزش روش هایی هستند که خود بنده از آنها استفاده مینمایم و بهترین روش های سود آور است که در پاییز ۹۸ جوابگو هست.

روش های دیگه جهت کسب درآمد از تلگرام وجود دارد اما آنها دیگر از مد خارج شده یا زیاد پول ساز نیستند فعلا مهم ترین رش کسب درآمد از تلگرام پروکسی است که میتواند بسیار پول ساز باشد تا ۵۰ میلیون در ماه شما میتوانید از پروکسی کسب درآمد کنید.

 

منبع : کسب درآمد از تلگرام