با سلام به دوستان عزیز ویرگولی در این مقاله قصد دارم نحوه نصب و راه اندازی کیف پول تراست ولت رو به شما عزیزان آموزش دهم. همانطور که میدانید تراست ولت بهترین کیف پول نرم افزاری هست که مخصوصا در ایران افرادی که در بازار ارز دیجیتال هستن از آن استفاده میکنن و این کیف پول برای شرکت بایننس هست.

trust wallet را می‌توان یکی از بهترین و محبوب‎‌ترین بسترهای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال دانست. بدون شک این برنامه علاوه‌بر امکانات مناسبی که به کاربران خود ارائه می‌دهد، امنیت نسبتابالایی نیز دارد. اگر مقداری ارز دیجیتال خریداری کرده‌اید، نصب کیف پول تراست ولت می‌تواند مهمترین کاری باشد که باید انجام دهید. چرا که نگهداری ارز در کیف پول باعث افزایش امنیت آن خواهد شد.

آموزش نصب کیف پول تراست ولت

برای نصب و راه اندازی تراست ولت روی گوشی‌های هوشمند خود کار سختی در پیش نخواهید داشت. با این حال اگر در روند ساخت حساب کاربری در این برنامه مشکل دارید، در این آموزش تصویری به شما نحوه ساخت حساب کاربری اختصاصی در تراست ولت را آموزش خواهم داد.

برای ایجاد یک حساب کاربری کافی است که مطابق روند زیر پیش بروید:

۱ ابتدا نیاز به بارگیری برنامه برای گوشی خود دارید. این کیف پول را می‌توانید از طریق سایت رسمی trust wallet دانلود کنید.

سایت رسمی تراست ولت

همچنین این برنامه به طور مستقیم، برای گوشی‌های اندروید از طریق گوگل پلی و برای گوشی‌های ios از طریق اپ استور قابل دانلود است.

نسخه اندروید تراست ولت

نسخه ios تراست ولت

۲ پس از نصب برنامه بایستی وارد آن شده و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. برای این کار روی دکمه آبی رنگ CREATE A NEW WALLET کلیک کنید.

۳ در این گام باید گذرواژه خود را وارد کنید. پس از وارد کردن گذرواژه همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تراست ولت به شما اعلام می‌کند که در صفحه بعد 12 کلمه برای بازیابی حساب کاربری به شما داده می‌شود. شما باید این کلمات را جایی یادداشت کنید و البته به هیچ‌وجه اجازه دسترسی افراد دیگر به آن را ندهید.

اگر متوجه شدید، تیک مربوطه را فعال کرده و دکمه Continue را لمس نمایید.

۴ اکنون در این مرحله 12 کلمه اختصاصی کیف پول‌تان را مشاهده می‌کنید. آن‌ها را به ترتیب یادداشت کرده و دکمه Continue را لمس نمایید

۵ - حالا باید کلمات را به ترتیب در کادر مربوطه بارگذاری کنید و در انتها با زدن دکمه Continue به مرحله بعد منتقل شوید. (12 کلمه مرحله قبل باید حتما به ترتیب در این کادر وارد شود.)

۶ - تبریک می‌گویم! شما با موفقیت توانستید کیف پول trust wallet را بر روی گوشی خود نصب و اجرا کنید. اکنون می‌توانید برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها و ذخیره ارزهای دیجیتال مختلف از این کیف پول استفاده کنید.

با این حال افرادی که به صورت جدی‌تر در بازارهای سرمایه از جمله بازار ارز دیجیتال فعال هستند، بهتر است که به جای استفاده از کیف‌هایی مانند تراست ولت یا متامسک، از یک کیف پول سخت افزاری مانند کیف پول کول ولت پرو استفاده کنند. به عنوان مثال اگر بخواهید چند بیت‌کوین را برای آینده ذخیره کنید، بدون شک نگهداری آن در کیف پول سرد منطقی‌تر و امن‌تر خواهد بود

 

 

منبع : ویرگول