• اتلاف وقت

اگر از آن دسته افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در اینستاگرام سپری می‌کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که پس از ورود به حساب کاربری خود جدا از اینکه وقت زیادی را برای ویرایش تصاویر و ویدیوهای خود جهت به اشتراک گذاشتن در اینستاگرام از دست می‌دهید، ممکن است به صفحات دوستان و آشنایان خود نیز از سر کنجکاوی سر زده و زمانی را نیز برای نظر دادن در مورد آن‌ها اختصاص دهید. در این‌صورت چند ساعت از زمان ارزشمند خود را که می‌توانستید برای انجام کارهای مفیدی مانند مطالعه کردن، ورزش و .. اختصاص دهید از دست داده‌اید.

در پایان هر روز پس از استفاده از برنامه اینستاگرام از خود این سوال را بپرسید که این چند ساعت زمان سپری شده در این برنامه باعث رشد و ارتقاء شما شده است یا خیر؟ با جواب دادن به این سوال می‌توانید به‌راحتی تصمیم به دیلیت اکانت اینستاگرام بگیرید.

  • از بین رفتن حریم شخصی

با وجود قابلیت‌های فراوانی که اینستاگرام برای حفظ حریم شخصی افراد درنظر گرفته است، اما در موارد بسیار زیادی این مورد به دلیل انتقام، حمله هکرها و .. نقض شده و باعث نابودی زندگی تعداد زیادی از افراد جامعه شده است.

شما با استفاده از این برنامه به هزاران نفر یا حتی بیشتر اجازه می‌دهید اتفاقات روزمره زندگی شما را دنبال کرده و تصاویر و ویدیوها را ذخیره نمایند و هیچ تضمینی برای حفظ اطلاعات شما در بین کاربران دنیای مجازی وجود ندارد.

  • تایید شدن توسط فالوورها یا دنبال‌کنندگان

افراد بسیار زیادی در اینستاگرام برای دیده شدن و جذب فالوور، ویدیوها و تصاویر جالبی را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، در این بین هر چقدر میزان لایک و کامنت بیشتر باشد پست شما برای کاربران بیشتری نمایش داده می‌شود. به همین دلیل همیشه باید منتظر تایید از سوی دیگران باشید آن هم در یک دنیای غیرواقعی که اکثرا آن افراد را نمی‌شناسید.

 آیا تایید شدن توسط افرادی که شناختی از آن‌ها ندارید از برنامه های مهم زندگی شما محسوب می‌شود؟

جمع‌بندی

محبوبیت اپلیکیشن اینستاگرام روزبه‌روز در حال افزایش است و کاربرانی زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. در این میان افرادی نیز هستند که به دلایل متعددی تصمیم به حذف کردن کامل اکانت اینستاگرام خود می‌گیرند. ما در این مقاله سعی کردیم تمامی نکات و آموزش‌های کاربردی مربوط به دیلیت اکانت اینستاگرام را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارائه دهیم. تاکید بر این نکته نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که پس از حذف کامل اکانت اینستاگرام امکان بازگردانی آن وجود ندارد، پس تمامی جوانب آن را بررسی کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.