۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

درگاه زیبال

 

درگاه پرداخت زیبال

زیبال، پرداخت‌یار رسمی بانک مرکزی، بیشتر از 5 سال است که در زمینه ارائه راهکارهای پرداختی و مالی به کسب‌و‌کارها فعالیت می‌کند. این پرداخت یار با ارائه سرویس‌های مالی کارآمد به کسب‌وکارها و پوشش گسترده نیاز‌های پرداختی آن‌ها، تا کنون مورد اعتماد بیش از ۱۴۰۰۰ کسب‌‌و‌کار قرارگرفته است.

زیبال علاوه بر درگاه پرداخت چندین سرویس مالی و پرداختی ارائه می‌دهد تا کسب‌وکارها بتوانند تنها با یکبار اتصال به زیبال کلیه سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت کنند و به مدیریت آسان امور مالی و پرداختی خود بپردازند.

درگاه پرداخت زیبال درگاهی امن، سریع و بدون قطعی است، که همراه با سرویس‌های کاربردی مانند: مسیردهی هوشمند، تسهیم،  تسویه، استرداد وجه آنی،اعلان و گزارش به کسب‌وکارها ارائه می‌شود.

مزایای درگاه پرداخت زیبال

  • سرویس مسیردهی هوشمند (افزایش نرخ تراکنش موفق و اتصال به درگاهی مطمئن و پایدار)
  • سرویس استرداد وجه آنی ( بازگشت آنی همه یا بخشی از مبلغ تراکنش بدون نیاز به اطلاعات حساب مشتری)
  • سرویس تسهیم ( مدیریت و تقسیم وجوه حاصل از تراکنش‌ها بین بی‌نهایت ذی‌نفع )
  • تسویه منعطف ( دسترسی راحت و آنی به وجوه حاصل از تراکنش‌ها و مدل‌های تسویه متنوع )
  • سرویس اعلان و گزارش‌ها ( گزارش‌های تحلیلی در پنل کاربری و دریافت اعلانات لحظه‌ای از طریق پیامک، ایمیل، ربات تلگرام، اپلیکیشن)
  • پشتیبانی همیشه در دسترس ( در کلیه مراحل از ثبت‌نام تا اتصال درگاه به وب‌سایت )
  • افزونه و نمونه کدهای آماده ( برای نصب درگاه بدون نیاز به دانش فنی )
  • تضمین افزایش نرخ تراکنش‌های موفق
  • ارائه درگاه پرداخت شخصی‌سازی شده به‌صورت رایگان
  • اپلیکیشن درگاه پرداخت اینترنتی

 

درگاه امن زیبال به دو صورت مستقیم و واسط قابل دریافت است؛ تفاوت این دو درگاه در این است که، هنگام انجام تراکنش از طریق درگاه مستقیم، تراکنش‌های کاربران مستقیما به صفحه درگاه پرداخت منتقل می‌شوند اما، هنگام استفاده از درگاه پرداخت واسط تراکنش‌های کاربران ابتدا به صفحه تایید اطلاعات پرداخت و پس از تایید شدن به صفحه پرداخت منتقل می‌شوند. در هر دو نوع درگاه امکان شخصی‌سازی، درج لوگو و نام و کسب‌‌وکار در صفحه پرداخت به صورت رایگان ممکن است.

۰۹ شهریور ۰۲ ، ۰۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

آموزش دی‌ اکتیو پیج اینستاگرام

اگر به هر دلیلی قصد دارید حساب کاربری خود را غیرفعال کنید، مراحل زیر را دنبال نمایید :

۱- ابتدا آدرس http://www.instagram.com را در مرورگر گوشی موبایل یا کامپیوتر خود وارد کنید. ( بهتر است از مرورگر کروم در گوشی‌های اندرویدی و  مرورگر سافاری در گوشی‌های آیفون استفاده شود. )

۲- نام‌کاربری و رمزعبور خود را وارد کرده و بر روی گزینه Log in کلیک نمایید. ( اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید در ادامه مقاله آموزش بازیابی آن را بیان خواهیم کرد. )

۳- وارد پیج اینستاگرام شده و در کنار نام کاربری خود بر روی گزینه Edit Profile ضربه بزنید.

دی‌اکتیو اینستاگرام

۴- به قسمت پایین صفحه رفته و گزینه Temporarily Disable My Account را لمس نمایید.

آموزش دی‌اکتیو کردن اینستاگرام

۵- در این مرحله ابتدا دلیل دی‌ اکتیو کردن اینستاگرام خود را انتخاب کنید که در قسمت پایین تمامی گزینه‌ها را برای شما تشریح خواهیم کرد:

  • Too many ads: در صورتی‌که این گزینه را دلیل دی‌ اکتیو کردن پیج اینستاگرام انتخاب کنید، یعنی از دریافت پست یا استوری‌های تبلیغاتی شاکی هستید.
  • Concerned about my data: اگر در مورد دسترسی دیگران  به اطلاعات شخصی خود در اینستاگرام نگران هستید می‌تونید این گزینه را انتخاب کنید.
  • Can’t find people to follow: این گزینه به معنی این است که شما نمی‌توانید اشخاص مختلف و پیج‌ها را در اینستاگرام دنبال یا فالو کنید، اگر این گزینه را انتخاب کنید اینستاگرام برای حل این مشکل مطالعه چند مقاله را به شما پیشنهاد خواهد داد.
  • Created a second account: زمانی‌که قصد دارید حساب جدید اینستاگرامی ایجاد نمایید باید این گزینه را دلیل دی‌اکتیو کردن اکانت قبلی خود انتخاب نمایید.
  • Too busy/too distracting: اگر اینستاگرام مدت زمان زیادی از وقت شما را می‌گیرد می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.
  • Privacy concerns: این مورد در واقع بیانگر نگرانی شما در مورد حریم خصوصی است و اگر آن را انتخاب کنید اینستاگرام مقالاتی در مورد خصوصی کردن پیج خود، بلاک کردن ، گزارش اسپم و.. به شما پیشنهاد مطالعه خواهد داد.
  • Want to remove something: اگر این گزینه را دلیل دی‌ اکتیو کردن اینستاگرام خود انتخاب کردید بدان معنی است که از برخی فعالیت‌ها مانند کامنت‌ها، گفتگو در دایرکت و یا دیگر فعالیت‌ها خسته شده‌اید و قصد غیر‌فعال کردن اکانت خود را دارید.
  • Trouble getting start: این گزینه مخصوص کسانی است که تازه در اینستاگرام ثبت نام کرده‌اند و نحوه کار کردن با آن را نمی‌دانند. اینستاگرام برای حل این مشکل به شما مقالاتی پیشنهاد می‌کند که آموزش کامل کار کردن با این برنامه در آن وجود دارد.
  • Something else: اگر دلایل دیگری برای دی‌ اکتیو کردن اینستاگرام خود دارید این گزینه را انتخاب نمایید.
  • Just need a break: این مورد به این معنی است که به استراحت کمی نیاز دارید، درصورتی‌که این گزینه را انتخاب کنید بعد از گذشت 2 ساعت امکان فعال‌سازی مجدد اکانت شما فراهم خواهد شد.

۶- یس از اینکه دلیل دی‌اکتیو کردن اکانت خود را انتخاب کردید، در کادر بعدی رمزعبور خود را وارد نمایید و بر روی گزینه Temporarily disable my account ضربه بزنید.

دی‌ اکتیو اینستاگرام

7- در پنجره نمایش داده شده بر روی گزینه Yes کلیک کنید.

با همین چند مرحله ساده و آسان به‌راحتی می‌توانید اکانت خود را دی‌اکتیو نمایید.

۰۹ شهریور ۰۲ ، ۰۲:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر