۵ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

درباره افزودنی نانو مخصوص پایه PP

نانو افزودنی‌ های پلی پروپیلنی نیز مانند نانوافزودنی‌های پلی‌پروپیلنی به صورت پودر یا پلیمر مذاب تهیه می‌شوند و به محصولات پلی پروپیلنی اضافه می‌شوند. این نانوافزودنی‌ها می‌توانند خواص فیزیکی، مکانیکی و حرارتی پلی پروپیلن را بهبود بخشیده و باعث افزایش عملکرد آن شوند.

شکنندگی و مقاومت ضربه پایین پلی پروپیلن به خصوص در دماهای منفی و همچنین مقاومت کم آن در برابر خراش باعث ایجاد محدودیت­هایی در بسیاری از موارد می‌گردد. یکی از موثرترین روش‌های بهبود خواص پلی‌پروپیلن استفاده از فرایند نانوتکنولوژی می‌باشد.

استفاده از نانوافزودنی‌های پلی پروپیلنی می‌تواند بهبود قابل توجهی در مقاومت کششی، ضربه‌ای، سختی و استحکام پلی پروپیلن ایجاد کند. همچنین، این نانوافزودنی‌ها می‌توانند به عنوان جایگزین مناسب برای مواد پرکننده سنتی در فرمولاسیون پلی پروپیلن استفاده شوند.

استفاده از نانوذرات در پلی‌پروپیلن نیز (مانند پلی اتیلن) علاوه بر بهبود خواص مکانیکی، می‌توانند خواص جدیدی از جمله خواص آنتی باکتریال در محصولات پلی‌پروپیلن ایجاد کنند.

۲۰ آذر ۰۲ ، ۰۴:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

کپی کپشن با استفاده از برنامه :Fastsave

یکی از برنامه‌های رایگان برای کاربران ios محسوب می‌شود که قابلیت‌های فراوانی از جمله کپی کردن کپشن اینستاگرام را نیز دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید به‌راحتی فیلم و عکس و کپشن پست مورد نظر خود را دانلود و ذخیره نمایید. کار با این نرم‌افزار بسیار ساده و آسان می‌باشد که مراحل استفاده از آن را به ترتیب برای شما ارائه خواهیم داد:

  1. برنامه را از اپ استور دانلود نمایید.
  2. اینستاگرام را اجرا کرده و به پست مورد نظر مراجعه کنید.
  3. مانند تصویر شماره1 بر روی گزینه سه نقطه کنار پست کلیک کنید.
  4. در پنجره باز شده همانند تصویر شماره 2 گزینه Copy link را انتخاب نمایید.
  5. برنامه Fastsave را اجرا کنید.
  6. نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام خود را وارد کنید. ( در غیر این‌صورت امکان استفاده از نرم‌افزار وجود ندارد. )
  7. گزینه Fastsave Service را مانند تصویر شماره 3 در حالت روشن قرار دهید.
  8. در این حالت برنامه به طور خودکار شروع به دانلود و ذخیره پست می‌نماید در پایان طبق تصویر شماره 4 بر روی گزینه Repost کلیک کرده و یکی از حالت‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. (نیازی به گذاشتن پست نیست، فیلم یا عکس مورد نظر شما در گالری ذخیره خواهد شد.)
  9. در نظر داشته باشید در صورتیکه گزینه کپی کردن کپشن را انتخاب کردید، متن مورد نظر به طور خودکار در صفحه کلید ذخیره شده و می‌توانید آن را در هر قسمتی Paste نمایید.

برای گوشی‌های آیفون جهت کپی کردن کپشن اینستاگرام نرم‌افزارهایی مانند Grap، Insat Downloader و Instasaver نیز وجود دارد که همانند Fastsave می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

۱۴ آذر ۰۲ ، ۰۸:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

اهمیت استفاده از مستربچ اسلیپ

استفاده از عوامل لیزکننده در فیلم های پلی اتیلن موجب می شود تا ضریب اصطکاک (COF) کاهش یابد. همچنین موجب می شود تا خواص نوری مانند درخشندگی و شفافیت نیز حفظ گردد. آنها همچنین ممکن است به طور مشترک با عوامل «Anti-block» استفاده شوند.

مستربچ های لیزکننده پتروهانیک از قدرت و کارایی بسیار بالایی برخوردارند که برای رفع مشکلات اصطکاک در تولید فیلم اهمیت فوق العاده ای دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ مستربچ لیزکننده پتروهانیک و تامین نیازهایتان می‌توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا بهتر و بیشتر راهنمایی‌تان کنند.

مزایای استفاده از مستربچ لیز کننده
بسته بندی عالی محصولات خودرو را تسهیل می کند.
هیچ تاثیری روی خواص چاپ و جوش‌پذیری ندارد.
یک لایه تک مولکولی تشکیل می دهد.
با کاهش ضریب اصطکاک همراه است.
صافی فیلم ها را افزایش می دهد.
یک لایه روان کننده روی فیلم تشکیل می دهد.
بر خواص چسبندگی فیلم غلبه می نماید.
ماشینکاری فیلم را بهبود می بخشد.
چسبندگی فیلم به فلز را کاهش می دهد.
منبع : پتروهانیک
۰۶ آذر ۰۲ ، ۰۶:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA G3411

پرینتر«کانن» (Canon) مدل «PIXMA G3411»باقابلیت چاپ رنگی برای مصارف خانگی و اداری گزینه‌ مناسبی به شمار می‌رود. این دستگاه، علاوه بر پرینت، از قابلیت‌های اسکن و کپی نیز بهره می‌برد. اگر محل کار کوچکی دارید، این پرینتر با ابعاد جمع‌وجور، فضای کوچکی از میز کارتان را اشغال خواهد کرد و با وزن ۶٫۳ کیلوگرمی به‌راحتی قابل جابه‌جایی است.

با مجهز شدن به سیستم مخزن جوهر، پرینتر PIXMA G3411 هزینه‌ها را بسیار کاهش داده است. در این سیستم کافی است کاربر جوهر را در مخزن موردنظر و همرنگ بریزد و به امور چاپی بپردازد. پرینترهای پیکسما برای چاپ تصاویر گزینه‌ی بسیار ایدئالی هستند. این پرینتر به رزولوشن چاپ ۱۲۰۰ × ۴۸۰۰ dpi مجهز شده است و تصاویر رنگی و متون سیاه‌وسفید را با کیفیت بالایی به چاپ می‌رساند. از دلایلی که باعث شده تا پرینتر PIXMA G3411 برای چاپ تصاویر مناسب باشد، قابلیت چاپ بدون حاشیه است؛ با این ویژگی کاربر می‌تواند تصاویر موردنظر خود را در تمام صفحه و بدون هیچ حاشیه‌ی سفید اضافی چاپ کند. این پرینتر کانن می‌تواند در هر دقیقه ۵ عکس رنگی و ۸٫۸ عکس سیاه‌وسفید را چاپ کند. پرینتر PIXMA G3411 به اتصال USB 2.0 و وای‌فای مجهز شده است.

به وسیله‌ی اتصال وای‌فای کاربران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و بدون اتصال کابلی، به پرینتر متصل شده و تصاویر و اسنادشان را به چاپ برسانند. این پرینتر کاملا مشابه پرینتر PIXMA G3410 است و تنها یک کارتریج مشکی بیشتر روی آن قرار دارد

۰۶ آذر ۰۲ ، ۰۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

دوربین

ویژگی های خارجی و شکل ظاهر بدنه دوربین Canon EOS 850D از بسیاری جهات شبیه به سایر مدل های EOS کانن است ولی با اینحال در این طراحی جدید ؛ تفاوت هایی نیز دیده می شوند . در حالیکه اتصال وای فای و بلوتوث در این دوربن همچنان وجود دارند ؛ قابلیت اتصال از طریق NFC نیز دوربین حذف شده است زیرا اتصال بلوتوث پایدار بسیار پر سرعت تر از حالت های NFC می باشد. در نهایت اینکه ؛ فلاش این دوربین به صورت دستی باز می شود و در هر زمان مورد نیاز ؛ این فلاش را باید به سمت بالا حرکت دهید .

 

 

در بخش  های داخلی این دوربین و در حالیکه رزولوشن سنسور و دامنه حساسیت آن به صورت بدون تغییر باقی مانده اند , استفاده از یک پردازشگر سریعتر موجب شده است تا سرعت عکاسی متوالی آن از عملکرد بهتری برخوردار باشد . سرعت عکاسی ۷ فریم بر ثانیه و یا ۵/۷ فریم بر ثانیه در حالت نمای زنده ؛ یک پیشرفت قابل ملاحظه در مقایسه با مدل های قدیمی تر به شمار می آید . همچنین سیستم نورسنجی ۳۸۴ ناحیه ای این دوربین جایگزین مدل ۳۱۵ ناحیه ای در دوربین های قدیمی تر شده است .

مهمتر از همه آنکه کانن به این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K را افزوده است و این در حالی است که محدودیت هایی همچون یک ضریب کراپ نسبتا سنگین ؛ اتوفوکوس تشخیص کنتراست ؛ و فریم ریت ثابت ۲۴ فریم بر ثانیه ؛ را در این کیفیت باید تحمل نمود . الگوریتم های اتوفوکوس این دوربین اکنون دارای مود تشخیص چشم و چهره در حالت های ویزور و ال سی دی می باشند

۰۶ آذر ۰۲ ، ۰۲:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر